Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Hortex: Nie wolno oszczędzać na jakości produkcji

- Najmniejsze nawet oszczędności przy masowej skali produkcji pozwalają generować znaczące rezerwy. Dlatego ciągły monitoring kosztów dotyczyć powinien wszystkich etapów wytwarzania i dystrybucji, od zaopatrzenia surowcowego i zużycia mediów poczynając, poprzez wzrost wydajności pracy, a na kosztach logistyki kończąc - mówi Mirosław Graczyk, wiceprezes ds. operacyjnych Hortex Holding S.A.

Hortex: Nie wolno oszczędzać na jakości produkcji

Wiceprezes Graczyk podaje wiele obszarów, w których firma z branży napojowej może generować oszczędności.

- Obszarem, w którym nie wolno oszczędzać zarówno w krótkim jak i dłuższym horyzoncie jest jakość produkcji. Jest to szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających renomę i rozpoznawalną markę - podkreśla Mirosław Graczyk.

Wyjaśnia, że właśnie ze względu na wysokie normy jakościowe wyrobów Horteksu, ograniczanie wydatków na surowce z których są one wytwarzane, może mieć bardzo ograniczony zakres.

Chcąc zaopatrzyć się w surowce o wysokiej jakości a jednocześnie niższej cenie możnaby pokusić się o zakupy np. za granicą. Jednak zdaniem wiceprezesa Horteksu to rozwiązanie nie jest tak oczywiste.

- Zróżnicowanie cen najlepszej jakości surowców zarówno w odniesieniu do rynku lokalnego jak i globalnego sprowadza się w dłuższej perspektywie tylko do różnic w kosztach logistyki (transportu), a w coraz mniejszym stopniu wynika z pozostałości barier handlowych (celnych) chroniących rynki regionalne - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hortex RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ed 2010-01-26 16:11:57
    \"Hortex: Jedynym obszarem, w którym nie wolno przesadzać z oszczędnościami jest jakość produkcji\" .... dlatego wypuścilie na rynek marę Costa :-) hahahaha
  • Monika Ritter Chicago 2010-03-02 22:00:07
    mieszkam w usa i w ubieglym tygodniu skusilam sie na kupno soku z czrnej porzeczki pod marka Costa. Nie moge zrozunuec jak mozna cos tak paskudnego wypuscic na rynek. Wiem jedno - ze po tym doswiadczeniu nigdy juz nie kupie zadnego produktu Waszej firmy i bede takie zakupy odradzala wszystkim znajomym

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.71.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!