• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Irving rusza z kampanią telewizyjną

Rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa herbat Irving. Do końca lutego w największych ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz dodatkowo w kanałach telewizji cyfrowej - TVN Style oraz TVN 24 emitowany będzie 30" spot: "Irving - Esencja dobrego dnia" z adaptacją słynnego przeboju "Walking on sunshine".
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 03-02-2009, 17:02

Reklama Irving pojawi się przy serialach gromadzących najwyższą widownię np: Na Wspólnej, Detektywi, 39 i pół, Brzydula, przy znanych i lubianych programach, jak np Szymon Majewski Show, Dzień Dobry TVN. Emisje pojawią się również w trakcie polsatowskich megahitów filmowych czy relacji z wydarzeń skupiających dużą widownię.

Kampania ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku komunikacji - "Irving to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty".

Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Producentem herbat Irving jest firma Inntea Sp z o.o., dystrybutorem Spółka Kamis-Przyprawy S.A.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!