• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Jupik rusza z nową promocją dla najmłodszych

Jupik przygotował promocję skierowaną do młodych konsumentów. Oprócz nowej porcji przygód, które dzieci mogą przeżyć z Jupik Teamem, młodzi konsumenci mają szansę wygrać atrakcyjny wyjazd na Jupik Camp. Promocja rusza 17 maja, a wraz z nią kampania w stacjach TV oraz w Internecie. Równocześnie ze startem promocji zostaje uruchomiona nowa odsłona strony www.jupik.com.
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 17-05-2010, 15:44

Dzieci, po zarejestrowaniu się na stronie tworzą wraz z przyjaciółmi czteroosobowe zespoły. W ramach codziennego treningu z Jupik Teamem każdy członek zespołu otrzymuje zadania i quizy, których poprawne rozwiązanie zasila punktami konto Teamu. W ramach promocji pojawiają się również zadania specjalne, które dostępne są po wpisaniu kodu z promocyjnych butelek Jupika.

W czteropakach Jupika umieszczone zostały innowacyjne kolekcjonerskie karty z postaciami Jupik Teamu w 3D (20 wzorów), wykorzystujące technologię Augmented Reality - użyte po raz pierwszy na polskim rynku. Dzieci mogą wymieniać się kartami, zbierać je i za każdą kartę zdobywać kolejne punkty dla swojego teamu. W promocyjnym multipaku znajdą się najpopularniejsze smaki Jupika: cherry cola, jabłko, multiwitamina, truskawka.

Za współzawodnictwo na stronie www.jupik.com, co miesiąc do wygrania są nagrody: konsole Wii, iPody, plecaczki i wiele innych gadżetów. Finałowa nagroda to wakacyjny wyjazd na Jupik Camp dla 15 czteroosobowych drużyn.

Promocja będzie wsparta kampanią telewizyjną. Już 17 maja rusza emisja spotu reklamowego zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat), jak i w najpopularniejszych stacjach dziecięcych (Jetix Play, Zig Zap, Nickelodeon, Disney XD oraz Cartoon Network).
W TVP i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych. W stacjach dziecięcych w całej ramówce. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią online na dziecięcych witrynach internetowych.

Promocja jest również wspierana w punktach sprzedaży oraz w prasie handlowej.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Natalia Domańska 2010-11-13 16:29:12

    MSFM5DJA3N

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!