Inwestor Marek Jutkiewicz jest przekonany, że polski rynek wody czeka szybki rozwój a coraz silniejszą pozcyję na nim będą miały marki własne.
Jak informuje Parkiet w 2010 r. do marek własnych należało ponad 30 proc. rynku wody butelkowanej pod względem wielkości sprzedaży.
Za pięć lat Bewa ma produkować ok. 1 mld butelek wody i napojów rocznie. W tym roku obroty firmy przekroczą 100 mln zł i będą o ok. 40 mln zł wyższe niż w 2010 r.
komentarze (1)
Pożyjemy zobaczymy. Przy rosnących cenach surowców produkcja PL jest nieopłacalna.Dołożymy do tego wzrost cen za transport i trudności w jego pozyskaniu i nie robi się już tak kolorowo. Zrobienie 100mln przychodu nie jest sztuką. Sztuką jest z tych 100mln zł mieć zysk. A moim zdaniem to w 2011 Pan Jutkiewicz wejdzie do grona firm przejadających swój park maszynowy, czyli za 3 lata okaże się, że nie warto było wchodzić w ten biznes, bo włożyło się 10mln euro, a nie wyciągnęło się nic.
Odpowiedz