Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Jutrzenka chce przeznaczyć 25 proc. zysku na wypłatę dywidendy

Jutrzenka chce, aby z zysku netto za 2009 rok, w przypadku braku ciekawych okazji akwizycyjnych, przeznaczyć 25 proc. na wypłatę dywidendy.

Jutrzenka chce, aby z zysku netto za 2009 rok, w przypadku braku ciekawych okazji akwizycyjnych, przeznaczyć 25 proc. na wypłatę dywidendy - poinformował na konferencji prasowej prezes spółki, Jan Kolański.

"Chcielibyśmy za 2009 rok zapłacić 25 proc. dywidendy. Taka będzie rekomendacja zarządu" - powiedział Kolański. Dodał, że w przypadku, gdyby Jutrzenka miała okazję do akwizycji jakiejś dużej firmy, to poziom dywidendy mógłby być mniejszy.

Jutrzenka chce na koniec 2009 roku mieć ponad 30 mln zł zysku netto i planuje zwiększyć swoje przychody na poziomie skonsolidowanym do blisko 600 mln zł. "Chcemy się zbliżyć w 2009 roku do 600 mln zł przychodów, a zysk netto w tym roku będzie powyżej 30 mln zł" - powiedział Kolański.

Po trzech kwartałach tego roku grupa ma 24,3 mln zł zysku netto i 422 mln zł przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jutrzenka Holding RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!