Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Jutrzenka wyraźnie poprawiła wyniki w trzecim kwartale

Spółka produkująca słodycze i napoje nie odczuła kryzysu na własnej skórze. W trzecim kwartale Jutrzenka miała 10,33 proc. zysku netto wobec 4,3 mln zł zysku w tym samym okresie ubiegłego roku.

Spożywcza spółka miała w trzecim kwartale 151 mln zł przychodów ze sprzedaży i 10,33 zysku netto. W analogicznym okresie ubiegłego roku wyniki wyniosły odpowiednio: 140,2 mln zł i 4,3 mln zł.

Narastająco po trzech kwartałach 2009 r. Jutrzenka miała 422,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 23,7 mln zł zysku netto, rok wcześniej miała 377,5 mln zł przychodów i 2,44 mln zł straty.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jutrzenka RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    napoje bezalkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • niewinny 2009-11-10 09:30:12
    No i co z tego jak zwalniają z pracy niewinnych ludzi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.184.78
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!