Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Kampania Harnasia zapewniła niemal podwojenie udziałów ilościowych

W wyniku trzyletniej kampanii "Najlepsza nagroda po robocie”, Harnaś zanotował rekordowe wzrosty sprzedaży, tym samym stając się na koniec 2011 r. piwem nr 4 w Polsce, z udziałami ilościowymi na poziomie 6,2 proc., co oznaczało wzrost o 91 proc. w stosunku do roku 2008, kiedy kampania wystartowała.

Grupą docelową kampanii byli mężczyźni w wieku 36-59 lat z wykształceniem średnim, posiadający rodzinę, mający poczucie niezależności materialnej i odpowiedzialni za najbliższych. Na potrzeby tej grupy docelowej zostały dobrane media: stacje telewizyjne, wśród których znalazły się m.in. TV4, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TVP i TVP Info.

Kampania została przygotowana przez agencję Red8 Advertising, która Advertising współpracuje z Carlsberg Polska od 10 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Harnaś RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • j.... 2012-10-10 19:12:37
    wieku 36-59 lat z wykształceniem średnim, posiadający rodzinę, mający poczucie niezależności materialnej i odpowiedzialni za najbliższych.....haha niezle to chyba nie szanują siebie pijąc ten ściek to moim zdaniem najgorsze z wszystkich piw koncernowych w Polsce
  • pomorzanin 2012-10-10 19:30:31
    sukces jest raczej wynikiem wzrostu segmentu economy a nie kampani , niech CO poda ile na tym zarabia
  • b 2012-10-12 20:33:02
    Nie dziwota. Społeczeństwo ubożeje to i wzrasta sprzedaż najtańszych szczyn. Gdyby ludzie mieli pieniądze, to by te wszystkie Harnasie, Tatry i inne popłuczyny omijali szerokim łukiem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!