Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Kofola Hoop chce być liderem w krajach Grupy Wyszehradzkiej

Kofola Hoop SA chce do 2010 roku objąć pozycję lidera wśród producentów na rynku napojów bezalkoholowych w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Celem firmy jest to, aby w każdym z krajów co najmniej dwie marki zajęły pierwsze lub drugie miejsce w swoim segmencie.

Spółki Kofola SPV i Hoop S.A. zostały połączone i od dnia 30 maja 2008 r. działają pod firmą KofolaHoop S.A. W Polsce działalność operacyjna jest prowadzona przez Hoop Polska Sp. z o.o.

- Głównym założeniem fuzji jest intensywne rozwijanie marek w skali międzynarodowej - mówi Janis Samaras, prezes zarządu KofolaHoop SA.

Akcje spółki KofolaHoop SA są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zarząd spółki w większości stanowią menadżerowie czeskiej spółki Kofola Holding. Największym akcjonariuszem KofolaHoop S.A. stała się firma KSM Investment S.A. (właściciel Kofola Holding a.s.), która po połączeniu posiada pakiet akcji 56,99 proc. kapitału zakładowego spółki.

Prezesem Zarządu KofolaHoop S.A. jest Janis Samaras, dotychczasowy dyrektor zarządzający Kofola Holding a.s.

Działalność operacyjna w Polsce prowadzona jest przez Hoop Polska Sp. z o.o., która posiada zakłady produkcyjne w Kutnie, Bielsku Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim oraz Tychach.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o. jest Vassilen Tzanov, odpowiedzialny za rozwój spółki w Polsce. Od 11 lat Tzanov związany jest ściśle z branżą spożywczą w Polsce i za granicą. W latach 1997-2004 pracował już w firmie Hoop S.A. jako Dyrektor Handlowy., Był dyrektorem generalnym spółki dystrybucyjnej i członkiem zarządu Heineken Slovensko na Słowacji. Pracował jako Menadżer ds. rozwoju sprzedaży i dystrybucji w Heineken CEE Management GmbH w Wiedniu oraz jako kierownik projektu odpowiedzialny za restrukturyzację systemu sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec. Vassilen Tzanov ukończył handel zagraniczny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W skład zarządu wchodzą również dwaj członkowie: Tomasz Jankowski oraz Wojciech Górski.

KofolaHoop SA na rynku Europy Środkowo-Wschodniej zatrudnia ponad 2500 osób.

Produkty oferowane przez Hoop S.A. obejmują paletę blisko 100 pozycji. Najbardziej znane marki to napoje: Hoop Cola, Hoop Fruti oraz woda mineralna Arctic. Firma produkuje także napoje należące do grupy private labels - produkowane dla firm zewnętrznych, głównie dużych sieci handlowych. Obecnie do portfolio Kofoli należą m.in.: tradycyjny, oparty na oryginalnym przepisie napój typu cola - Kofola, linia napojów owocowych Jupí, syropy i koncentraty, napój dla dzieci Jupík, naturalna woda źródlana Rajec i Capri Sonne.

W ślad za fuzją firm, rozpoczął się proces zmian identyfikacji korporacyjnej firmy. Kofola Hoop SA ma nowe logo i claim „Napoje życia i emocji". Logo KofolaHoop składa się z nazwy Hoop i Kofola oraz symbolu czterolistnej koniczyny i jest używane przez spółki KofolaHoop S.A. oraz Kofola Holding a.s.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kofola-Hoop RSS ALERT    /    napoje bezalkoholowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • AB 2008-07-22 08:57:55
    Trzymam kciuki, aby KH udało się scalenie 2 różnych firm i mentalności (czeskiej i polskiej). Od tego jak opanują w nowej firmie zarządzanie markami i stworzą fundament do ekspansji w napojach funkcjonalnych bedzie zależała ich rywalizacja z koncernami napojowymi.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!