• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kofola i Hoop obiecują zyski

Zarząd Kofoli oraz polskiego Hoopa obiecują zysk za 2011 r. Tymczasem trwa restrukturyzacja, która wynika ze złego zarządzania i błędach w prognozach - pisze "Puls Biznesu".
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 05-07-2011, 08:20
Kofola i Hoop obiecują zyski

To Polska była rynkiem, na którym grupie szło najgorzej. Reakcja władz przyszła dosyć późno, bo dopiero w czwartym kwartale 2010 r. Ruszyła wymiana ludzi. W wyniku zwolnień grupowych odeszło 60 pracowników sprzedaży, a dział został przeniesiony do Kutna, gdzie zlokalizowany jest jeden z zakładów. Zmienił się szef sprzedaży, a z nim - strategia.

Efekty zaczynają być widoczne. Pierwszy kwartał Hoop zamknął z 9-proc. wzrostem sprzedaży i dodatnim zyskiem netto (wobec straty rok wcześniej). W drugim kwartale spółka oczekuje dwucyfrowego wzrostu sprzedaży.

Na pozostałych rynkach Kofoli idzie różnie: sprzedaż w Czechach i na Słowacji jest stabilna, licząc w lokalnych walutach. Dynamicznie rośnie biznes rosyjski, gdzie sprzedawane są alkopopy (kolorowe drinki w małych butelkach - red.).

Czytaj także fragmenty wywiadu z Martinem Mateášem, prezesem zarządu Hoop Polska.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • K1 2011-07-06 01:40:33

    co za brednie !!! wladze doskonale wiedzialy co sie dzialo a szczegolnie jej obecny prezes ktory byl glownym przeciwnikiem jakichkolwiek zmian w ubieglym roku jeszcze do listopada i jako comercial dyrektor na grupę był współodpowiedzialny za wyniki ktore sam ustawil i narzucil pod koniec 2009 i dziwnie jakos o tym nie mowi. Trzeba rowniez zaznaczyc ze plan na ten rok jest duzo nizszy niz w roku 2010 !!! Porazka tej firmy to slaby marketing ktory bazuje tylko na kreceniu reklam w TV a brak wody ktora roziwja sie dwucyfrowo rok do roku wycofanie niektorych produktow oraz zmiany zachowan konsumentow powoduja slabe wyniki ale to odpowiedzialnosc marketingu a nie sprzedazy ...

    Odpowiedz
  • eM 2011-07-07 10:31:56

    Zagadka - jak nazywa się teraz ta upadająca spółka która kiedyś była Hoop\'em?

    Odpowiedz
  • sakul 2011-07-07 16:20:34

    porazka tej firmy to jest słaba nawet bardzo kadra menadzerska dobrych ludzi pozwalniali reszta uciekla sama zostały odrzuty ktorych nikt nigdzie niechce to ida do hoopa podobnie jest z dzialem sprzedazy nikt kto ma pojecie i zna rynek oraz ludzi nie przyjdzie do hoopa jak uslyszy opinie na temat tej firmy . szkoda kiedys to byla firma z przyszloscia dzisiaj to firma z przeszloscia bez perspektyw na lepsze jutro- szczegolnie przy cenach konkurencji

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!