Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Kofola powalczy o miejsce w czołówce największych firm napojowych

Już w tym roku może dojść do przetasowania w branży napojów bezalkoholowych. Do walki przyłącza się Kofola, właściciel m.in. marki Hoop, która do 2013 r. chce zająć miejsce wśród liderów rynku.

Kofola powalczy o miejsce w czołówce największych firm napojowych

Jak wyjaśnia Gazeta Prawna, firma chce wykorzystać zapaść w branży napojów gazowanych, w której działają jej najwięksi konkurenci, i zawalczyć o czołowe miejsce na całym rynku napojów bezalkoholowych, nie tylko w Polsce, ale także w Europie Centralnej. Plan firma chce zrealizować do 2013 roku. Obecnie Kofola z udziałami na poziomie 4,5 proc. zajmuje szóstą pozycję w Polsce.

Wydaje na inwestycje podobną kwotę co w 2009 roku, kiedy budżet na ten cel sięgał 83 mln zł - czytamy w Gazecie Prawnej. Pieniądze zostaną wydane na kampanie reklamowe, których ma być więcej niż w zeszłym roku, oraz na nowe kategorie produktów, które pojawią się już w kwietniu. Będzie rozwijać też dystrybucję - wynika z informacji Gazety Prawnej.

Zdaniem Tomasza Manowca, analityka z Banku BGŻ, firmie nie będzie łatwo zrealizować planu. Jak zaznacza ekspert na łamach Gazety Prawnej, rynek napojów już jest mocno podzielony między graczy i zdobywanie udziałów w rynku jest niezwykle trudne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

więcej informacji:

Kofola RSS ALERT    /    Hoop RSS ALERT    /    Hoop Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!