• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kofola: Rosną szanse wejścia Oranginy na polski rynek

Grupa Kofola, do której należy spółka Hoop Polska, dystrybuuje napój Orangina w Czechach i na Słowacji. Obecnie, jak przyznaje prezes polskiej spółki, prowadzone są rozmowy z właścicielem znanego napoju na temat wprowadzenia produktu także na polski rynek.
  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2012, 13:54
Kofola: Rosną szanse wejścia Oranginy na polski rynek
Orangina należy do koncernu Suntory

Jak ujawnił niedawno prezes Hoop Polska, Martin Mateas, spółka rozpoczyna obserwację polskiego rynku HoReCa. Jeśli zdecyduje się na wejście do tej kategorii, będzie poszerzać swój asortyment. Także o marki dotąd niedostępne na polskim rynku.

- To zresztą już się dzieje - w kraju pojawiły się ostatnio pozycje asortymentu Kofoli, dotąd dostępne sąsiadów Czechach i na Słowacji - herbaty mrożone Pickwick - mówi nam Martin Mateas.

Wśród marek premium nieobecnych dotąd w Polsce, a które mogłyby zaistnieć na naszym rynku gastronomicznym jest marka Orangina, należąca do koncernu Suntory. Prezes Hoop Polska zapytany przez portalspozywczy.pl o to, czy jest szansa wejścia na krajowy rynek znanej marki odpowiada:
- Jest, prowadzimy rozmowy z właścicielem tego brandu.

Jednocześnie podkreśla, że nie firma nie ma obecnie w planach rozszerzania polskiego portfolio o markę Kofola.

Kofola jest specyficznym produktem. To brand kochany przez Czechów, jego pozycja jest powiązana m.in. z sentymentami. To coś, co w Polsce jeszcze nie funkcjonuje.

Czytaj także: Prezes Hoop Polska: Paola rośnie szybciej niż rynek

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • blogkupca.pl 2012-05-31 14:32:32

    Hm, powodzenia choć na Polakach ten napój nie zrobi wrażenia. Nie ma na co liczyć. Nie wszystko co jest hitem za granicą będzie hitem w Polsce. Są dziesiątki na to przykładów, choćby Dr Pepper itd.

    Odpowiedz
  • eeeee 2012-05-31 22:10:20

    kofola jest swietna. smieszy mnie tekst ze polacy nie polubia , jasne zawsze mozna wprowadzic na test jako limitowana edycja i po sprawie

    Odpowiedz
  • Lolek 2012-06-01 13:35:40

    Kofola jest kultowa w byłej Czechosłowacji. Jej smak jest bardzo specyficzny i nie wszystkim będzie smakować. Ja jej nie lubię natomiast uwielbiam Oranginę, którą można dostać nawet w Serbii... Klasyczne, pękate buteleczki i wyjątkowy smak napoju to jest to! W Polsce też można dostać, ale... w Piotrze i Pawle Orangina z Niemiec kosztuje prawie 10 zł. W pewnym sklepie butelka szklana małej Oranginy kosztuje...6.45zł., a puszkę można dostać w pewnym sklepiku za 5 zł. Istnieje nawet strona Oranginy w języku polskim. Wolę ją niż Kofolę. Szkoda, że tak długo im idzie to wprowadzanie Oranginy na polski rynek. Tak samo jest z Coca Colą waniliową, czy pomarańczową. Cola waniliowa jest nawet na Ukrainie! W Polsce podobno Polacy by tego nie kupili... nam zostają beznadziejne wersje light. To nie prawda, że Dr Pepper nie jest lubiany. Po prostu trudno go dostać, a jak już jest to w puszkach... Nie wiem czemu, ale najgorzej mnie wkurza Coca cola ze swoją nudną ofertą. Dziwne jest też to, że jeden browar wprowadza piwo z lemoniadą to zaraz wszyscy to chcą mieć. Ostatnio w Lidlu widziałem panach. Szkoda tylko, że to nie jest oryginalne panach i że nie ma też wersji Monaco. Ja tam czekam na pojawienie się nowych smaków i nowych napojów. Mam nadzieję, że moda na te napoje energetyczne siejące spustoszenie w mózgu w końcu się u nas skończy.

    Odpowiedz
  • Tonda 2012-06-01 13:39:35

    \"Kofola jest specyficznym produktem. To brand kochany przez Czechów, jego pozycja jest powiązana m.in. z sentymentami. To coś, co w Polsce jeszcze nie funkcjonuje.\" Ten cytat mnie rozbroił... sentyment do marki w Polsce nie istnieje??? Do Kofoli na pewno nie!!!!! Ciekawe czemu Frugo tak łatwo powróciło na rynek i jest naśladowane przez innego producenta?

    Odpowiedz
  • Arek 2012-07-11 06:18:27

    tak już czekamy na drogi słodzony napój :))))) mamy pod dostatkiem swoich !!! dziwi mnie fakt że spółka zamiast się rozwijać wewnętrznie to szarpie się i zajmuje dystrybucją innych producentów czyżby brak strategii !!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!