• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Komentarz Maspeksu: Marka Tiger nadal jest zdecydowanym liderem

Pozycja marki Tiger na rynku się nie zmieniła i nadal jest on zdecydowanym liderem z mocną przewagą nad pozostałymi producentami. Oczywistą rzeczą jest, że przy zmianie licencjobiorcy udziały się podzieliły, ponieważ nasza firma rozpoczęła sprzedaż napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, a w rynku jeszcze obecne są napoje poprzedniego licencjobiorcy - komentuje informacje "Pulsu Biznesu", Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 09:40
Komentarz Maspeksu: Marka Tiger nadal jest zdecydowanym liderem
Fot. www.maspex.com.pl

- Firmy badawcze pokazują udziały w rozbiciu na dwóch producentów, ale to nie zmienia faktu, że marka Tiger jest tylko jedna. Sytuacja stanie się klarowna i na półkach pozostanie tylko jeden oryginalny Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, produkowany przez naszą firmę, ponieważ spółka FoodCare od marca tego roku ma zakaz produkcji, promocji i wprowadzania do obrotu wszystkich napojów z oznaczeniem Tiger, na czas trwania procesu. Nasza sprzedaż z okresu na okres rośnie, co przekłada się również na wzrost udziałów rynkowych - dodaje Dorota Liszka.

Jak komentuje rzeczniczka Maspeksu, oceniając sprzedaż napojów energetycznych Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego spółka bazuje na własnych danych sprzedażowych. - Widzimy, że w badaniach firmy zewnętrznej, z którą współpracujemy, trend jest właściwy - nasza sprzedaż rośnie, ale w danych sprzedażowych występuje ogromne niedoszacowanie - czyli - badania uwzględniają naszą sprzedaż tylko na poziomie ok. 20 proc. Wynika to z faktu, że na rynku jest duże zamieszanie, ponieważ na półkach obecne są jeszcze napoje poprzedniego licencjobiorcy - przyznaje.

Przypomnijmy, z artykuły "Pulsu Biznesu" (03.08.2011) wynika, że toczący się od miesięcy spór o prawa do marki napoju energetyzującego Tiger między firmą FoodCare a Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją osłabił pozycję tej marki i zarazem wyniósł markę Red Bull na pozycję numer jeden. (Czytaj: Red Bull odzyskał pozycję lidera?).

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marcin 2011-08-03 11:03:25

    Prosba o bardziej wnikliwe redagowanie artykulow ze wzgledu na liczne 'literowki'

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!