Kompania Piwowarska przestała produkować piwo Dog in the fog
Jesienią ubiegłego roku Kompania Piwowarska zdecydowała o wstrzymaniu produkcji Dog in the Fog i wyprzedaży piw zgromadzonych w magazynach. Piwo weszło na rynek w 2005 r. a towarzyszyły temu niestandardowe kampanie promocyjne. Jak trudno jest utrzymać sukces marki wiedzą również konkurenci Kompanii - czytamy w Rzeczpospolitej.

Oryginalne pomysły marketingowców nie dały jednak oczekiwanego efektu. Dog in the fog był co prawda rentowny, ale władze spółki uznały, że skala sprzedaży jest za mała dla tak dużej firmy, bo marka zdobyła niecały 1 proc. rynku.
Jak czytamy w Rzeczpospolitej także konkurenci Kompanii Piwowarskiej likwidowali swoje marki. Pięć lat temu grupa Żywiec wycofała ze sprzedaży EB, choć jeszcze dziesięć lat temu była to piąta najpopularniejsza marka piwa w Polsce.
Pojawieniu się nowego brandu towarzyszy zwykle duża kampania marketingowa, jednak pożegnanie z marką odbywa się z reguły po cichu a do tego nikt nie prowadzi wykazu marek, które wypadają z rynku.
