Kompania Piwowarska wydaje na opakowania ponad 1,1 mld zł rocznie
- Autor: pr
- Data: 15-02-2013, 00:01
Według szacunków analityków firmy Ernst & Young podanych w raporcie „Wkład Kompanii Piwowarskiej w polską gospodarkę", największy browar w Polsce na opakowania (butelki, puszki i kegi, ale i etykiety i kapsle, skrzynki i tacki, palety i folia opakowaniowa) wydaje rocznie ponad 1,1 mld zł.
Kompania Piwowarska sprzedała w całym 2012 roku 14,2 mln hl piwa, podczas gdy, sprzedaż całej branży wyniosła 37,8 mln hl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
mleczna środa
Brak opakowań coraz większym problemem dla mleczarni
-
Dlaczego rosną koszty opakowań w mleczarstwie?
-
Kompania Piwowarska: Pierwszy kwartał stracony dla branży piwnej
-
Kompania Piwowarska i M/platform rozszerzają współpracę
-
Rynek piwa potrzebuje stabilności i czasu, żeby się odbudować (WYWIAD)
-
casualowy piątek
Sezon piwny 2022: Ok. 40 nowości od 3 największych koncernów. Czym jeszcze zaskoczą?
-
Puszki jednak w systemie kaucyjnym? Branża ocenia rządowe założenia
-
Ponad 41 proc. tworzyw jest składowane na wysypiskach
-
Producenci opakowań pod presją cen surowców. Rynek może rosnąć wolniej
-
Jesienią czeka nas podwyżka cen i być może przejściowy brak żywności
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (2)
nikt w Polsce nie produkuje kegów co za brednie
OdpowiedzA gdzie napisano, że ktoś produkuje kegi w Polsce?
Odpowiedz