• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Koncerny alkoholowe walczą ze spadkiem sprzedaży w USA

W Stanach Zjednoczonych sprzedaż alkoholi rośnie wolniej . Według U.S. Distilled Spirits Council wpływy budżetowe z przemysłu spirytusowego zwiększyły się w 2008 r. o 2,8 proc. do 18,7 mld USD, podczas gdy w 2007 r. wzost ten wynosił 5,6 proc.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-02-2009, 17:16

Sprzedaży w USA szkodzą trzy trendy - powiedział Paul Duffy, dyrektor wykonawczy Pernod Ricard USA. - Konsumenci coraz rzadziej wychodzą się bawić i częściej spożywają alkohol w domu. Wybierają też tańsze marki. Dystrybutorzy zaś, ze względu na trudności w uzyskaniu kredytów robią mniejsze zapasy.

- Nadchodzące miesiące będą trudne, bez wątpienia trudniejsze niż te z jakimi przemysł stykał się przez lata - powiedział w wywiadzie udzielonym agencji Reuters Emmanuel Babeau, dyrektor finansowy Pernod Ricard. - Jednak wierzymy, że specyfika branży i siła Pernod Ricard pozwolą nam dobrze przetrwać niesprzyjające okoliczności i utrzymać rosnącą dynamikę sprzedaży - zapewnił dyrektor finansowy . Babeau podkreślił, że wzrosty na rynkach wschodzących, takich jak Indie i Chiny powinny pomóc zrekompensować spowolnienia działalności w innych regionach.

Aby przeciwstawić się spowolnieniu gospodarczemu, Pernod Ricard SA, jedna z największych na świecie grup alkoholowych, do której należy m.in. marka Absolut, gin Beefeater czy Jameson whiskey, wprowadzi na amerykański rynek nowe produkty - powiedzieli agencji Reters przedstawiciele firmy.

W Stanach zadebiutuje m.in. Absolut Mango, Seagram's Rum i Beefeater 24. - Innowacje w USA są ważniejsze niż na niektórych innych rynkach - zaznaczył Emmanuel Babeau.

W ubiegłym tygodniu Pernod Ricard zaprezentował globalne wyniki finansowe grupy za pierwszą połowę roku finansowego. Zyski okazały się lepsze od oczekiwanych - wzrosły o 13 proc. r/r do 4,212 mln euro. Grupa potwierdziła także swoje prognozy zysków za cały rok, pokazując, że mimo kryzysu gospodarczego, konsumenci nie zrezygnują z zakupu win i innych alkoholi.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!