Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Koniec boomu na napoje energetyzujące

Producenci napojów energetycznych są zgodni: po latach boomu, kiedy wydatki Polaków na energetyki rosły w szybkim tempie (tylko w 2008 r. zwiększyły się o ok. jedną trzecią), rynek się nasycił - informuje Rzeczpospolita. Stało się to wcześniej, niż się spodziewała branża. Portalspozywczy.pl zapowiadał problem już w lipcu. Tak, jak informowaliśmy, firmy będą teraz walczyły o klienta wprowadzając nowości produktowe.

Koniec boomu na napoje energetyzujące

Jak donosi Rzeczpospolita, z danych firmy Nielsen wynika, że w ubiegłym roku na energetyki przeznaczyliśmy niemal 680 mln zł. Nasze wydatki były o 3 proc. wyższe niż w 2008 r., natomiast wielkość sprzedaży napojów pobudzających zwiększyła się o 4 proc., do prawie 84 mln. Na początku ubiegłego roku szacowała, że nasze wydatki na napoje energetyczne w 2009 r. przekroczą 700 mln zł.

Zdaniem Wiesława Włodarskiego, prezesa firmy FoodCare, producenta Tigera będącego liderem rynku, w tym roku sprzedaż energetyków może się zwiększyć w naszym kraju o 2 proc. Natomiast w firmie Red Bull nie wykluczają, że po raz pierwszy w historii w 2010 r. może dojść w Polsce do spadku sprzedaży tych produktów - czytamy w dzienniku.

Czytaj także:
Rynek energetyków gwałtownie wyhamowuje
Polski rynek energetyków czeka na innowacje

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FoodCare RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!