KP: piwa bezalkoholowe nadal bardzo perspektywiczną kategorią
- Autor: Jakub Szymanek
- Data: 26-07-2021, 11:45

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jakub Szymanek, portalspozywczy.pl: Za nami zaległy turniej Euro 2020. Do tego mamy ponownie w pełni działającą gastronomię i imprezy plenerowe. Jak te czynniki wpłynęły na sprzedaż piwa w tym czasie?
Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej: Wydarzenia sportowe, różnego rodzaju imprezy plenerowe, otwarte lokale i ogródki stwarzają okazje do spotkań towarzyskich, którym często towarzyszy piwo. Duże wydarzenia sportowe także wspierają konsumpcję piwa. Czerwiec rzeczywiście okazał się dobrym miesiącem dla branży ze względu na w/w czynniki, niemniej jednak nie jest to wystarczające, aby odrobić straty od początku roku spowodowane pandemią, zimnym majem oraz podatkiem cukrowym wpływającym negatywnie na dynamikę sprzedaży piw bezalkoholowych. Po miesiącach lockdownu spowodowanego COVID-19 obserwujemy mocne odbicie w gastronomii, ale jak wiemy, jest to kanał, który może znowu ucierpieć w przypadku 4 fali pandemii.
komentarze (0)