• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

KP SA: Lech Shandy ma duży potencjał sprzedażowy

Kompania Piwowarska sprzedała w ciągu czterech miesięcy aż 30 milionów butelek i puszek Lecha Shandy - trunku wprowadzonego na rynek w kwietniu br.
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 14-08-2012, 10:56
KP SA: Lech Shandy ma duży potencjał sprzedażowy

Między innymi to właśnie dzięki niemu największa firma piwowarska na rynku odnotowała w II kwartale 2012 roku 11,3-proc. wzrost sprzedaży, umacniając się na pozycji lidera branży. Według prognoz Lech Shandy, jak i cała kategoria miksów piwa z lemoniadą, wciąż będzie zyskiwać na popularności.

Lech Shandy nie jest kolejnym smakowym piwem. To zupełnie nowa kategoria. Shandy jest mniej słodkie i mniej nagazowane niż piwo. Zawiera także relatywnie mało alkoholu.

- Shandy ma jeszcze duży potencjał. Potwierdzają to wyniki sprzedaży w innych krajach - np. Złoty Bażant u naszych południowych sąsiadów osiągnął w ciągu lata 10 procentowy udział w rynku. Polacy już pokazali, że są otwarci na nowe piwne warianty także prognozujemy, że sprzedaż Lecha Shandy będzie dalej wzrastać - mówi Tomasz Kanton Brand PR Manager Kompanii Piwowarskiej.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • slodki 2012-08-14 11:02:30

    \"Shandy jest mniej słodkie i mniej nagazowane niż piwo.\" mniej słodkie niż piwo ? ahaaa :))))

    Odpowiedz
  • Tomek 2012-08-14 22:30:43

    buhahaha lemoniada z dodatkiem piwa i oni to nazywają piwem, tylko naiwniaki i dzieci piją takie coś, normalny człowiek to się napije zwykłego Lecha, chociaż ten ostatnio też się popsuł, więc trzeba szukać innych piw ...

    Odpowiedz
  • Jakub 2012-08-15 10:17:28

    Oni czyli kto? Bo artykuł napisał portalspozywczy, wiec to autorzy popełnili ten bład. Lech Shandy to radler, podobnie jak Perła Summer, radlery Veltins, które były w Lidlu, radler Bavaria czy Warka Radler. W Niemczech radlery są rózne, nie tylko cytrusowe, więc po co narzekać. Ja takie rzeczy lubię, bo mają mało procent alkoholu i w upał pasują jak ulał. Czemu \"regionalne browary\" jeszcze nie wypuściły czegoś takiego? Czyżby to przerastało małe mózgi ich włascicieli? A może ich \"tradycyjne metody\"?

    Odpowiedz
  • PT 2012-08-15 10:44:30

    @ Jakub - chyba Twój mózg jest zbyt mały, albo wiedza nieco mniejsza, niż chciałbyś to okazywać!? Pierwszym radlerem na polskim rynku (przynajmniej w ostatnich latach, nie sięgam wiedzą do początku nowego stulecia) był Cooler Lemon Radler firmy Van Pur wprowadzony do sprzedaży w ubiegłym roku. Mógłbyś to wiedzieć, gdybyś znał troszkę lepiej polską branżę piwną, a nie był zwykłym pieniaczem forumowym...

    Odpowiedz
  • jatzek 2012-08-15 14:24:07

    Lech Shandy to nie jest zaden Radler tylko twór KP mieszanka piwa ZAPRAWY cytrusowej i SŁODZIKU wiec jaki to Radler.....?Radler powinien być słodzony cukrem,być mętny ze względu na obecnosc naturalnych soków cytrusowych i mieć proporcjonalnie niższa zawartośc piwa nizeli soków w Polsce jedynie Warka spełnia te warunki jest zreszta o wiele wiele smaczniejsza choćby ze względu na brak substancji słodzących

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!