• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Kraft Foods jest zadowolony z pierwszych wyników sprzedaży ciastek pod marką belVita

Kraft Foods chce, by marka belVita, która zastąpiła markę LU Go!, powtórzyła sukces z innych krajów. - Dla belVity nie ma obecnie bezpośredniej konkurencji na polskim rynku. Wszystko wskazuje na to, zarówno przeprowadzone badania konsumenckie jak i pierwsze sprzedaże, że możemy się spodziewać się satysfakcjonujących nas wyników, zgodnych z zakładanymi - mówi Agnieszka Dobrowolska, brand manager marki belVita.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-07-2012, 13:14
Kraft Foods jest zadowolony z pierwszych wyników sprzedaży ciastek pod marką belVita
Marka belVita jest globalną marką Kraft Foods

Agnieszka Dobrowolska podkreśla, że zastąpienie marki LU Go! przez belVita było decyzją biznesową.

- Marka belVita jest globalną marką Kraft Foods. Ponieważ siłą Kraft Foods są jego silne globalne marki, postanowiliśmy ujednolicić nazewnictwo tej kategorii produktów na całym świecie, np. marka belVita zastępuje popularne we Francji ciastka Petit Dejeuner - mówi brand manager marki.

belVita będzie sprzedawana w obu kanałach sprzedaży: zarówno tradycyjnym, jak i nowoczesnym.

Przeczytaj także:

Kraft Foods chce podbić rynek przekąsek śniadaniowych

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Irenka 2012-07-24 18:37:03

    Tak samo jak Lu Go? Hehe, kto wie, ten się śmieje!

    Odpowiedz
  • Lena 2014-05-22 08:23:47

    Co za głupota by lansować ciastka jako najlepszy wybór na śniadanie.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!