Michael Osanloo, wiceprezes Kraft Foods odpowiedzialny za strategię i połączenie z Cadbury zapewnia, że fuzja nie odbije się na zatrudnieniu.
Według niego, Cadbury w portfolio Kraft Foods będzie generować wzrosty m.in. dzięki większym inwestycjom w marketing i reklamę
komentarze (4)
To najgorsza decyzja Wedla jaka mógł podjąć, sprzedać się tak dennej marce jak Kaft.
Odpowiedzdlaczego nikt nie napisze, że ludzie są zwalniani z pracy po sprzedaniu firmy, a część przechodzi na pół etatu. TAK, TAK NIE BĘDZIEMY ZWALNIAĆ ha ha ha ( ZWALNIAJĄ)
Odpowiedzja nie rozumiem tezy że Wedel podjął jakąś decyzję, Wedel jako firma nie istnieje tylko jest własnością Cadbury, który zgodził się na przejęcie przez Krafta, Wedel jest tylko pionkiem w tej grze i miejmy nadzieje że sprzedaż Wedla będzie dla niego dobre, bo poprzedni właściciele Wedla tj. Pepsico oraz później Cadbury nieomal nie zniszczyli tej marki.
OdpowiedzWedel zostanie sprzedany ze wzgledu na zbyt duży udział Kraft w Polsce. Można zbierać kasę i kupić, zatrudniać, polepszać markę. Kto ma kasę ten rzadzi. Chyba ze Kraft zamknie Wedla bo jako właściciel ma takie prawo.
Odpowiedz