KRRiT wycofała świąteczny spot Hoop Coli
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nakazała wycofanie reklamy Hoop Coli, bo zdaniem jej członków, wykorzystanie w nim kolędy obraża uczucia religijne widzów.

- Decyzja Rady jest zaskakująca, tym bardziej, że reklama „Hoop Colę daj" komunikuje podstawową ludzką potrzebę przynależności i więzi oraz stawia za cel polepszenie jakości relacji międzyludzkich wśród Polaków. Marka Hoop Cola komunikuje w taki sposób od kwietnia 2009. Misją marki Hoop Cola jest podwyższenie kapitału społecznego wśród Polaków. W swoich reklamach marka namawia do realizacji tej misji, a ta wyklucza możliwość obrażania uczuć. Spoty Hoop Coli są pełne tolerancji, radości, chęci dzielenia się i wszelkich tylko pozytywnych cech - mówi Edyta Bach, PR Manager Hoop.
- Namawiam, by każdy sam zdecydował czy reklama Hoop Cola obraża jego uczucia. Pytaliśmy wiele osób o odbiór reklamy Hoop Colę dawanie i jeszcze nie spotkaliśmy ani jednej, która poparłaby nadgorliwą decyzję Rady - mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska.
Hoop Polska zwróciła się do KRRiT o ponowne rozpatrzenie decyzji, a do tego czasu będzie emitowała swoje inne spoty.
