Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

KRRiT wycofała świąteczny spot Hoop Coli

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nakazała wycofanie reklamy Hoop Coli, bo zdaniem jej członków, wykorzystanie w nim kolędy obraża uczucia religijne widzów.

KRRiT wycofała świąteczny spot Hoop Coli

Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
Data: 15-12-2009, 10:40

- Decyzja Rady jest zaskakująca, tym bardziej, że reklama „Hoop Colę daj" komunikuje podstawową ludzką potrzebę przynależności i więzi oraz stawia za cel polepszenie jakości relacji międzyludzkich wśród Polaków. Marka Hoop Cola komunikuje w taki sposób od kwietnia 2009. Misją marki Hoop Cola jest podwyższenie kapitału społecznego wśród Polaków. W swoich reklamach marka namawia do realizacji tej misji, a ta wyklucza możliwość obrażania uczuć. Spoty Hoop Coli są pełne tolerancji, radości, chęci dzielenia się i wszelkich tylko pozytywnych cech - mówi Edyta Bach, PR Manager Hoop.

- Namawiam, by każdy sam zdecydował czy reklama Hoop Cola obraża jego uczucia. Pytaliśmy wiele osób o odbiór reklamy Hoop Colę dawanie i jeszcze nie spotkaliśmy ani jednej, która poparłaby nadgorliwą decyzję Rady - mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Hoop Polska.

Hoop Polska zwróciła się do KRRiT o ponowne rozpatrzenie decyzji, a do tego czasu będzie emitowała swoje inne spoty.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hoop RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • magdziola 2009-12-28 22:21:56
    też uważam, że każdy powinien sam ocenić, czy ta reklama obraża jego uczucia religijne (można ją zobaczyć na stronie www.hoopcola.pl) moich uczuć nie obraża, a jeśli już jakieś uczucia wywołuje, to raczej zadowolenie i uśmiech na twarzy, bo jest zrobiona z pomysłem i pokazuje coś pozytywnego :)
  • Michal 2009-12-29 21:56:38
    mnie ta reklama nie oburza, nie obraża, raczej wywołuje sympatyczne odczucia. moim zdaniem rada nieco się czepia.
  • sznykers 2009-12-30 20:29:49
    To hasło odkręćmy się na siebie, czy też colę dawanie powinna sobie hoopcola zostawić. Może nawet wersje cenzury powinni użyć w jakimś następnym klipie bo ta zapadła pewnie odbiorcom w pamięć. według mnie klip jest fajny a decyzja rady jest kompromitująca.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.11.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!