• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Las Vegas Power Energy Drink chce mieć 4-5 proc. rynku wartościowo

- Stawiamy sobie ambitne cele na rok 2013, które pozwalają nam myśleć o dość dużym wzroście sprzedaży. Biorąc pod uwagę ponad przeciętną dynamikę rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich dwóch lat z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, iż do końca 2013 r. osiągniemy od 4 do 5 proc. udziału w rynku energetyków w wyrażeniu wartościowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-01-2013, 12:46
Las Vegas Power Energy Drink chce mieć 4-5 proc. rynku wartościowo
Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink

Dyrektor LVPED bardzo dobrze oceniania miniony 2012 rok. - Był to rok, w którym profesjonalnie i efektywnie udało nam się poszerzyć dystrybucję w kraju, jak i za granicą. Wprowadziliśmy dużo nowości co spowodowało umocnienie naszej marki. Przedłużyliśmy kontrakt z mistrzem boksu Tomaszem Adamkiem, tak więc był to rok bardzo pozytywny - mówi Damian Zwardoń.

Jak dodaje, celem firmy jest zaskakiwanie nowymi rozwiązaniami, dlatego też firma ostrożnie szuka innowacyjnych rozwiązań. - Nowe produkty niewątpliwie są nam potrzebne. Myślę, że już w I kwartale tego roku uda nam się wprowadzić na rynek nowość pod marką Las Vegas Power Energy Drink - przyznaje dyrektor firmy.

Firma ma w planach także inwestycje. - W planach jest rozbudowa magazynów, ale czy uda się zrealizować projekt w tym roku? Mam nadzieję, że tak. Pod uwagę brany jest również zakup nowej floty samochodowej, choć nie chciałbym na tą chwilę zdradzać szczegółów. Mamy dobre narzędzia pracy. Naszym głównym celem jest budowanie rynku krok po kroku na tym chcemy skupić się najmocniej - podsumowuje Damian Zwardoń.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • aaa 2013-01-08 15:21:55

    Jakie narzędzia macie??dobre..to chyba żart. dyrektor jeździ taczka a przedstawiciele żelazkami!!!he jak chcecie byc korporacja poczytajcie o wizerunku (...) Moderator: Fragment komentarza został usunięty ze względu na naruszenie regulaminu forum!

    Odpowiedz
  • mstw 2013-01-08 16:22:21

    Nie widziałem nigdy, w żadnym sklepie Las Vegas Energy Drink, za to co jakiś czas czytam artykuły o "planach podboju świata przez LVPED". :DDD Skończcie z tą żenadą, naprawdę, albo weźcie się do pracy. Dystrybucja głupcze !

    Odpowiedz
  • zwa 2013-01-08 16:58:09

    fiat panda po dachowaniu ford fokus fajna flota ale jak kasyna w Polsce zamkną to skończy się lewa kasa to coś musza robić ale nie z panem Zwardoniem on tylko potrafi (...) Moderator: fragment komentarza został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji!

    Odpowiedz
  • ktoś 2013-01-08 18:46:32

    Możliwe że się im uda, Ostatnio tylko Las Vegasy kupuję jeżeli chodzi o butelki litrowe, za 2,49zł się ma za to dużego i markowego energetyka...

    Odpowiedz
  • przedstawiciel 2013-01-10 09:17:45

    Myślę, że im się uda jeżdżę po sklepach i trzeba przyznać rozpychają się coraz mocniej. Coś zadziałało.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!