Dyrektor LVPED bardzo dobrze oceniania miniony 2012 rok. - Był to rok, w którym profesjonalnie i efektywnie udało nam się poszerzyć dystrybucję w kraju, jak i za granicą. Wprowadziliśmy dużo nowości co spowodowało umocnienie naszej marki. Przedłużyliśmy kontrakt z mistrzem boksu Tomaszem Adamkiem, tak więc był to rok bardzo pozytywny - mówi Damian Zwardoń.
Jak dodaje, celem firmy jest zaskakiwanie nowymi rozwiązaniami, dlatego też firma ostrożnie szuka innowacyjnych rozwiązań. - Nowe produkty niewątpliwie są nam potrzebne. Myślę, że już w I kwartale tego roku uda nam się wprowadzić na rynek nowość pod marką Las Vegas Power Energy Drink - przyznaje dyrektor firmy.
Firma ma w planach także inwestycje. - W planach jest rozbudowa magazynów, ale czy uda się zrealizować projekt w tym roku? Mam nadzieję, że tak. Pod uwagę brany jest również zakup nowej floty samochodowej, choć nie chciałbym na tą chwilę zdradzać szczegółów. Mamy dobre narzędzia pracy. Naszym głównym celem jest budowanie rynku krok po kroku na tym chcemy skupić się najmocniej - podsumowuje Damian Zwardoń.
Inne
Las Vegas Power Energy Drink chce mieć 4-5 proc. rynku wartościowo
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 08-01-2013, 12:46
- Stawiamy sobie ambitne cele na rok 2013, które pozwalają nam myśleć o dość dużym wzroście sprzedaży. Biorąc pod uwagę ponad przeciętną dynamikę rozwoju naszej firmy na przestrzeni ostatnich dwóch lat z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, iż do końca 2013 r. osiągniemy od 4 do 5 proc. udziału w rynku energetyków w wyrażeniu wartościowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.

Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Producent Pigwoniady: HoReCa jest rynkiem docelowym dla naszego napoju (wywiad)
-
Marka Garage z nowym ambasadorem. Janusz Walczuk zapowiada cykl letnich imprez
-
Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów
-
Wkrótce zakaz sprzedaży energetyków nieletnim. Polska czeka na zgodę KE
-
Strajk u producenta kultowej coli. Pracownicy walczą o "zachodnie" płace
-
Polski producent napojów powalczy z gigantem w amerykańskim sądzie
-
Kubuś z nowymi smakami oranżady
-
Kubuś z nowym gazowanym napojem
-
Może zabraknąć kluczowego składnika napojów i słodyczy. Firmy robią zapasy
-
Zmiany u producenta napojów. Nowy dyrektor chce zwiększyć obecność w Polsce
komentarze (7)
Jakie narzędzia macie??dobre..to chyba żart. dyrektor jeździ taczka a przedstawiciele żelazkami!!!he jak chcecie byc korporacja poczytajcie o wizerunku (...) Moderator: Fragment komentarza został usunięty ze względu na naruszenie regulaminu forum!
OdpowiedzNie widziałem nigdy, w żadnym sklepie Las Vegas Energy Drink, za to co jakiś czas czytam artykuły o "planach podboju świata przez LVPED". :DDD Skończcie z tą żenadą, naprawdę, albo weźcie się do pracy. Dystrybucja głupcze !
Odpowiedzfiat panda po dachowaniu ford fokus fajna flota ale jak kasyna w Polsce zamkną to skończy się lewa kasa to coś musza robić ale nie z panem Zwardoniem on tylko potrafi (...) Moderator: fragment komentarza został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji!
OdpowiedzMożliwe że się im uda, Ostatnio tylko Las Vegasy kupuję jeżeli chodzi o butelki litrowe, za 2,49zł się ma za to dużego i markowego energetyka...
OdpowiedzMyślę, że im się uda jeżdżę po sklepach i trzeba przyznać rozpychają się coraz mocniej. Coś zadziałało.
Odpowiedz