Nasz rozmóca tłumaczy, że napoje izotoniczne są bardzo znaczącym elementem oferty handlowej firmy, na który kładzie na duży nacisk.
- Posiadamy szeroki dostęp do dystrybucji w kanale tradycyjnym, występujemy w grupie Eurocash oraz u wielu znaczących dystrybutorów w Polsce. Na dzień dzisiejszy naszym celem jest wprowadzenie produktów izotonicznych do sieci wielkopowierzchniowych, których punkty handlowe występują w każdym zakątku Polski - komentuje Damian Zwardoń.
Jak dodaje dyrektor Las Vegas Power Energy Drink, rynek napojów izotonicznych w Polsce jest rynkiem bardzo perspektywicznym wartym na dzień dzisiejszy ok. 130 mln, rosnącym w tempie 11-13 proc. rocznie.
- Według mnie jego wartość w przeciągu 3-5 lat przekroczy 600 mln i znacząco zbliży się do potencjału napojów energetycznych. Na dzień dzisiejszy spożycie napojów izotonicznych jest trzykrotnie niższe niż np. w krajach Europy zachodniej, co każe nam sądzić, iż jest to segment produktów, w który warto inwestować.
Czytaj także: Las Vegas Power Energy Drink chce znaleźć się w pierwszej czwórce marek energetyków
komentarze (3)
nastepny artykuł sponsorowany przez panią prezes, ale lans musi być !!! tylko to patrafi się u nas....
Odpowiedzartukuł sponsorowany........
OdpowiedzNiemozliwe, komuś się w glowie poprzewracało!
Odpowiedz