- Sądzę, że miejsce w pierwszej czwórce jest bardzo realne i do tego oczywiście dążymy. Tyson jest już za stary, Michalczewski na zasłużonej emeryturze, natomiast Tomasz Adamek osiąga szczyty popularności, co z pewnością przekłada się na naszą pozycję - komentuje Damian Zwardoń.

Przypomnijmy, umowa z Tomaszem Adamkiem podpisana została we wrześniu ubiegłego roku. - W mojej ocenie zainteresowanie produktami Las Vegas wzrosło znacząco. Osoba Tomka Adamka cieszy się wielką estymą. Od momentu podpisania umowy zainteresowanie produktami Las Vegas z wizerunkiem T. Adamka jest ogromne. Mamy zapytania z szeroko pojętej gastronomi, dyskotek oraz hurtowni, które odgrywają kluczowe znaczenie z względu na swój potencjał sprzedażowy - dodaje dyrektor Las Vegas Power Energy Drink.

W ubiegłym miesiącu zarząd firmy podjął decyzję o kontynuacji umowy na udzielenie wizerunku Adamka na produkty Las Vegas. Zaraz po przedłużeniu kontraktu nakręcono klip reklamowy, który będzie emitowany w telewizji.