- Sądzę, że miejsce w pierwszej czwórce jest bardzo realne i do tego oczywiście dążymy. Tyson jest już za stary, Michalczewski na zasłużonej emeryturze, natomiast Tomasz Adamek osiąga szczyty popularności, co z pewnością przekłada się na naszą pozycję - komentuje Damian Zwardoń.
Przypomnijmy, umowa z Tomaszem Adamkiem podpisana została we wrześniu ubiegłego roku. - W mojej ocenie zainteresowanie produktami Las Vegas wzrosło znacząco. Osoba Tomka Adamka cieszy się wielką estymą. Od momentu podpisania umowy zainteresowanie produktami Las Vegas z wizerunkiem T. Adamka jest ogromne. Mamy zapytania z szeroko pojętej gastronomi, dyskotek oraz hurtowni, które odgrywają kluczowe znaczenie z względu na swój potencjał sprzedażowy - dodaje dyrektor Las Vegas Power Energy Drink.
W ubiegłym miesiącu zarząd firmy podjął decyzję o kontynuacji umowy na udzielenie wizerunku Adamka na produkty Las Vegas. Zaraz po przedłużeniu kontraktu nakręcono klip reklamowy, który będzie emitowany w telewizji.
komentarze (3)
Lans w 6-letniej marynarce!!! masakra.
OdpowiedzTak, producent BEZ FABRYKI!!! Waszego produktu nie ma prawie w żadnym sklepie!!! Pchła która ma 2% rynku, a hałasu robi wokół siebie co nie miara...:(
Odpowiedznie mają żadnych szans, jesteś lekiem na całe zło i LV i nadzieją i już 6 rok w tej samej marynarce tak spiweała polska gwiazda, a poważnie szkoda mi tego gościa że jest marionetką kasyn..................dzrzewieckiego i spółki
Odpowiedz