- W wejściu na rynek amerykański pomaga nam znany bokser Tomasz Adamek, twarz napoju Las Vegas Power Energy Drink, który mieszka i trenuje właśnie w Nowym Jorku. Ponadto jego niedawna stłuczka samochodowa w Stanach paradoksalnie przyczyniła się do wzrostu zainteresowania naszymi produktami - zarówno za Oceanem, jak i w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink.
Stany Zjednoczone to drugi rynek, na który zostały wprowadzone napoje Las Vegas Power Energy Drink. - Na tę chwilę jesteśmy obecni w Rumunii, ale już niedługo wejdziemy także do Serbii. Ponadto prowadzimy rozmowy w takich krajach jak Litwa, Białoruś Czarnogóra i Ukraina - komentuje Damian Zwardoń.
Inne
Las Vegas Power Energy Drink podbija rynek amerykański
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 21-02-2013, 15:58
Firma Las Vegas Power Energy Drink rozpoczęła sprzedaż swoich napojów energetyzujących w sklepach polskich w Nowym Jorku, Chicago i New Jersey. W przyszłym miesiącu planowane jest także wejście w kanał tradycyjnych sklepów w Stanach Zjednoczonych.

Damian Zwardoń, dyrektor ds. handlowych, Las Vegas Power Energy Drink
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
W reklamie napoju wykorzystano wizerunek Roberta Makłowicza bez jego zgody
-
Wkrótce zakaz sprzedaży energetyków nieletnim. Polska czeka na zgodę KE
-
Krzysztof Ibisz promuje piwny energetyk
-
Napój Russian Power wciąż na półkach znanej sieci. Internauci oburzeni
-
Kolejny raper w branży spożywczej. Popek ma swój napój
-
Marka Garage wchodzi w kategorię piwnych energetyków
-
Monster Energy oskarża Red Bulla o naruszenie przepisów antymonopolowych
-
Żabka promuje Tigera bez kofeiny. Odpowiedź na zmiany w prawie?
-
KE sprawdza czy Red Bull nie tworzy kartelu i nie nadużywa dominującej pozycji
-
Instytut Staszica: Ograniczenia ws. napojów energetyzujących to nadregulacja
komentarze (8)
Pokażcie zdjęcia półek to może uwierzę... :-). Jaką dystrybucję macie w Polsce gamonie z LVPED ? Nie widziałem tego produktu w żadnym sklepie czy to w kanale tradycyjnym czy nowoczesnym, więc z czym do ludzi ? Za to na portalu spożywczym co chwilę można przeczytać plany podboju świata przez LVPED.
OdpowiedzNie widziałeś bo jesteś pewnie przykuty do łóżka. Poproś kogoś cywilizowanego kto chodzi po sklepach niech zrobi Ci zdjęcia półek. I przestań się kompromitować.
OdpowiedzTe wszystkie Las Vegasy, które wyszły do tej pory widuję po sklepach, przede wszystkim w każdym Społem. Natomiast wersji Light, która miała wyjść "na dniach" pod nazwą Las Vegas Power Energy Drink, nie spotkałem jeszcze nigdzie. Niemniej jednak nie wróżę im żadnego sukcesu bo to, co oni produkują nie da się nazwać inaczej jak SYF! Szczególnie ten rzekomo kawowy. Tego dziadostwa nie da się pić! Pierwszy lepszy energetyk smakowo bije ich na głowę, czy to będzie BePower, czy lidlowy Siti, czy Black, czy Crazy Wolf, XL, Riders Cola, o Rockstarach i Monsterach nie wspominając.
Odpowiedzcvb, jeżeli ktoś się kompromituje to osoby wypowiadające się w imieniu firmy LVPED. O Tobie nie wspomnę, bo używasz argumentów na poziomie gimnazjalisty.
OdpowiedzRockstaty i Monstery to dopiero syf, większości osób które znam napiły się raz i mają dość więc nie widziwiajcie. Te smaki zaa oceanu to nie na polski rynek. Polak się przyzwyczaił do "smaku "Tiger-a" a wszystko inne jest bardzo podobne smakowo, w zależności od gustu. Las Vegas rozwija się na prawdę mocno i na pewno będą mieszać na rynku. Firma ma ogromny potencjał. Dajcie im czas, na Polskim rynku ciężko rywalizować z blac-kiem i tigerem ale oni mają szanse jak nikt inny wcześniej. Poczekajcie z krytyką rok dwa, wtedy zobaczymy czy będziecie tacy mądrzy.
Odpowiedz