• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lech Premium odświeża wizerunek

Pionowe logo na puszce oraz metaliczny połysk etykiety to tylko niektóre z nowych elementów odświeżonych opakowań piwa LECH Premium. Zmiany objęły wszystkie opakowania marki, wśród nich również wielopaki i opakowania zbiorcze.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-01-2009, 09:11

Największa innowacja w wyglądzie opakowań LECHa dotyczy pionowego logo na puszce. To rozwiązanie rzadko spotykane dotąd w opakowaniach piw na polskim rynku. Zmiany objęły także wygląd etykiety, który uległ odświeżeniu. Nowe, zaokrąglone liternictwo w logo oraz nowa forma charakterystycznej szarfy mają na celu podkreślenie nowoczesności. W gamie kolorystycznej etykiety znalazły się różne odcienie zieleni oraz kolor srebrny - oba te elementy połączone w całość wzmocnione efektem metalicznego połysku służą wyeksponowaniu wysokiej jakości i orzeźwiającego smaku piwa.

- Naszą ambicją jest zajęcie pozycji najbardziej innowacyjnej polskiej marki piwa w segmencie premium - mówi Tomasz Kanton, brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej.

Nowe opakowania to kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004 roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmiana butelki na zieloną).

Zmianie opakowań marki LECH towarzyszą materiały POS w punktach sprzedaży, działania BTL oraz silna kampania w mediach ogólnopolskich. Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 1 lutego br.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!