• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie

PepsiCo, poprzez umowę z Legią Warszawa, została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów i przekąsek ze swojej linii produktowej w ponad 20 punktach na stadionie. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu "Pepsi Arena". Umowa została zawarta na okres trzech lat.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 14:37
Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie
Szczegóły porozumienia zostały ogłoszone na oficjalnej konferencji prasowej na stadionie Legii

W ramach umowy nad wejściami na stadion pojawią się cztery neony z nazwą "Pepsi Arena". Dodatkowe elementy brandingu znajdą się m.in. wzdłuż balustrady trybuny górnej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, a także wewnątrz trybun w klubie biznesowym i w hallu obok sali konferencyjnej dla mediów.

Ponadto - jak powiedziała Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Pepsi ma prawo do wykorzystywania stadionu do organizacji wydarzeń pozasportowych, głównie imprez muzycznych, które ma już w planie.

Jak zastrzega Paweł Kosmala, prezes zarządu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa, wartość umowy objęta jest tajemnicą handlową. Niektóre media sugerują, że jest to 6 mln zł.

Współpraca z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie. Jest efektem globalnego projektu "Pepsi Refresh", inicjatywy, która ma na celu ożywianie miejsc i obszarów życia bliskich lokalnym społecznościom. Nie wykluczone są kolejne tego typu inwestycje w naszym kraju.

- Jesteśmy otwarci i myślimy szeroko. Marki Pepsi są już obecne na innych stadionach w Polsce, głównie jeśli chodzi o dystrybucję produktów (Cracovia, Polonia, Ergo Arena) czy sponsorowanie drużyn - dodaje Anna Tutak-Kordyl.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • rozczarowany 2011-08-03 19:31:42

    tytuł artykułu: dystrybucja napojów i przekąsek w 20 tyą punktach na stadionie?!!! (dopiero póżniej wyjaśniacie,że chodzi o branding w 20 tyś miejsc)- robicie z ludzi balona, bądżcie precyzyjni bo schodzicie do poziomu Pudelka

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!