• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lisner chce powalczyć o rynek sałatek

Rybna spółka Lisner wycenia swój udział wartościowy w rynku gotowych sałatek na 24,8 proc., w ubiegłym roku Lisner kontrolował 15,2 proc. tego rynku. Lider branży, firma Dega ma obecnie 26,5 proc. udziałów w tym rynku. - Liczymy, że w najbliższych miesiącach wysuniemy się na pierwsze miejsce, zamykając rok udziałem wartościowym na poziomie 28 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zbigniew Pienkosz, dyrektor ds. marketingu Lisner.
  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2010, 15:12
Lisner chce powalczyć o rynek sałatek

Rrynek sałatek gotowych w Polsce jest wyceniany na około 110 mln zł (w cenach detalicznych).

- Segment ten, podobnie jak inne kategorie ‘convenience', musi przekonać do siebie jeszcze wielu konsumentów, gdyż wciąż są oni nieufni w stosunku do produktów gotowych i mają zdecydowanie większe zaufanie do sałatek przygotowanych w domu - mówi Zbigniew Pienkosz.

Jednak jego zdaniem ta kategoria rozwija się bardzo dynamicznie zyskując nowych zwolenników.
- Rynek gotowych sałatek rośnie o kilkanaście procent rocznie. W szczególności widzimy rosnące zainteresowanie sałatkami o małych gramaturach - 150g - 300g, które są kupowane spontanicznie, najczęściej w małych sklepach, w drodze do pracy lub do domu - mówi Zbigniew Pienkosz.

- W ostatnich dwóch latach znacząco zwiększyliśmy nasz udział w rynku wykorzystując promocję, reklamę, innowacje w obrębie produktów oraz zwiększając zasięg dystrybucji. A na początku tego roku wprowadziliśmy sub-markę Salateria obejmującą sałatki sygnowane marką Lisner - mówi Zbigniew Pienkosz.

Na badania rynkowe oraz projekty firma przeznaczyła około kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!