• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Lisner powalczy o udziały w rynku sałatek majonezowych

Rybna spółka Lisner wprowadziła na rynek nową submarkę Salateria - w skład której wchodzą sałatki warzywne, mięsne i rybne marki Lisner. Dzięki temu Lisner chce awansować z drugiej na pierwszą pozycję na i rynku sałatek majonezowych w Polsce.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2010, 11:23
Lisner powalczy o udziały w rynku sałatek majonezowych

W ciągu dwóch ostatnich lat udziały Lisnera w sałatkowym segmencie spożywczego rynku wzrosły o 17 proc. plasując markę na drugiej pozycji. Według danych firmy Nielsen Lisner ma 24,5 proc. udział w tym rynku podczas gdy jego lider kontroluje 25,9 proc. sałatkowego rynku.

Rynek gotowych sałatek majonezowych od kilku lat systematycznie rośnie. W ubiegłym roku zanotowano 4,6 proc. wzrost roczny w ujęciu ilościowym i 8,5 proc. w ujęciu wartościowym. Zdaniem ekspertów firmy Lisner zasadniczy wpływ ma na to rosnące tempo życia i wzrost zamożności społeczeństwa, który sprawia, że konsumenci poszukują szybkiej i smacznej przekąski.

Z badań przeprowadzonych przez IQS QUANT GROUP w lutym 2008 roku wynika, że Polacy doceniają sałatki przede wszystkim za ich uniwersalność i naturalność, za zawarte w nich warzywa i ryby oraz różnorodność smaków. Jednak zasadnicze znaczenie ma dla nich gwarancja jakości składników dająca poczucie „domowego smaku".

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!