Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Lodziarnie budzą się przed Euro

Liderem rynku jest Grycan, ale konkurencja budzi się ze snu zimowego. O serca i żołądki Polaków z lodami walczą jogurty. Firmy liczą na efekt Euro 2012 - pisze "Puls Biznesu".

Choć Grycan jest liderem rynku z ponad 100 placówkami, koszt uruchomienia jednej to nawet 1 mln zł. Tańsze w uruchomieniu są punkty Carte d'Or, które buduje spółka, w której udział mają Unilever oraz Krzysztof Niebrzydowski z byłego zarządu Jago. Firma zapewnia, że najmniejsze punkty, czyli wyspy w galeriach można otworzyć za 50 tys. zł. Prowadzący duże lodziarnie przy deptakach na starcie muszą mieć 200-300 tys. zł. Na razie sieć liczy 25 placówek, a w tym roku planuje uruchomienie 15 kolejnych.

Budowę sieci planują także Zielona Budka i Haagen Dazs, ale w boju o rynek ruszają także sieci sprzedające mrożone jogurty. Wśród nich są: Redberry, Frooyog czy Yogen Fruz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grycan RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    Carte d'Or RSS ALERT    /    Jago RSS ALERT    /    RedBerry RSS ALERT    /    Yogen Fruz RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    lodziarnia RSS ALERT    /    jogurty RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Lodziarz 2012-03-02 21:16:29
    Zapomnieli o White Cherry, jeżeli chodzi o mrożone jogurty

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!