• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Magic Brands chce zadebiutować na NewConnect

Magic Brands, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci na licencjach marek takich jak m.in.: Hello Kitty oraz Disney, rozpoczyna prywatną emisję akcji. Od inwestorów chce pozyskać 1 mln złotych, które przeznaczy na inwestycje umożliwiające przyspieszony rozwój. W I kwartale 2013 planowany jest debiut na NewConnect. Autoryzowanym doradcą w procesie jest firma Grant Thornton - podała spółka w komunikacie prasowym.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2012, 10:05

Magic Brands prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji. Do krajowych partnerów spółki należą m.in.: Netto, Leclerc, WSS Społem i Dino. Pozyskany z emisji kapitał ma zostać przeznaczony na rozbudowę sieci dystrybucji i zakup nowych licencji.

- Nasze produkty cieszą się dużym zainteresowaniem. Hello Kitty jest aktualnie najpopularniejszą marką dla dziewczynek w wieku od 5 do 15 lat. Także produkty z legendarnym logo Disney'a od lat są odbierane bardzo pozytywnie. Ponadto dbamy o to, by nasze napoje posiadały walory odżywcze. Znajdują się w nich ważne dla prawidłowego rozwoju dzieci witaminy: C, E, B oraz B12 - mówi Paweł Kibalczyc, prezes Magic Brands.

Branża, w której działa Magic Brands rozwija się bardzo dynamicznie. Z danych AC Nielsen za rok 2011 wynika, że rynek bezalkoholowych napojów gazowanych i niegazowanych jest jednym z najważniejszych segmentów branży FMCG. W Polsce sprzedano w tym okresie 5,67 mld litrów napojów w ujęciu ilościowym, a wartość sprzedaży wyniosła ponad 11 mld zł. Prognozy przewidują, że w roku 2012 sprzedanych zostanie 6,3 mld litrów napojów. W ciągu najbliższych czterech lat wolumen ten ma wzrosnąć o prawie 14 proc. do 7,2 mld litrów i osiągnąć wartość ponad 15,2 mld zł. Według Polbisco spożycie żelków będzie rosnąć w tempie 6-8 procent rocznie.

Optymistyczne dane makroekonomiczne, rozbudowana międzynarodowa sieć dystrybucji i siła wizerunku marek Hello Kitty i Disney to główne rynkowe atuty Magic Brands. Stworzenie własnej marki jest procesem długotrwałym oraz kosztownym. Dlatego Spółka wybrała inną drogę, która pozwoliła na osiągnięcie dużego potencjału sprzedażowego w krótkim czasie. Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju, do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!