Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Marka OREO generuje 2 mld dol. dochodów rocznie

Marka ciastek Oreo obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Od 1912 r. jego receptura nie zmieniła się, a dochody ze sprzedaży przynoszą obecnie 2 miliardy dolarów rocznie.


Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 19-03-2012, 10:47

- Chociaż ciasteczka OREO pojawiły się na polskim rynku dopiero rok temu, to już możemy mówić o ogromnym sukcesie produktu. Już 77 proc. Polaków zna markę OREO, a 58 proc. kojarzy rytuał jedzenia naszego ciasteczka, czyli "przekręć, poliż, zamocz" - mówi Magdalena Czesuch, brand manager OREO w Kraft Foods Polska.

Setne urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiają się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. W Polsce marka również będzie aktywna marketingowo.

- Rok 2012 r. rozpoczęliśmy nową reklamą telewizyjną, która promuje zabawę kultowym rytuałem OREO "przekręć, poliż, zamocz" i skupia się na wyjątkowej relacji pomiędzy dzieckiem a ojcem. W kolejnych miesiącach będziemy kłaść duży nacisk na samplingi produktu, by jak najwięcej konsumentów w całym kraju mogło wypróbować rytuał OREO. Fanów z pewnością zainteresuje fakt, że w najbliższym czasie planujemy także dwie duże niespodzianki związane z ciasteczkami. To będzie rok OREO!" - opowiada Magdalena Czesuch.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Oreo RSS ALERT    /    Kraft Foods RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.236.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!