Marka OREO generuje 2 mld dol. dochodów rocznie
Marka ciastek Oreo obchodzi w marcu br. 100-lecie istnienia. Od 1912 r. jego receptura nie zmieniła się, a dochody ze sprzedaży przynoszą obecnie 2 miliardy dolarów rocznie.
- Chociaż ciasteczka OREO pojawiły się na polskim rynku dopiero rok temu, to już możemy mówić o ogromnym sukcesie produktu. Już 77 proc. Polaków zna markę OREO, a 58 proc. kojarzy rytuał jedzenia naszego ciasteczka, czyli "przekręć, poliż, zamocz" - mówi Magdalena Czesuch, brand manager OREO w Kraft Foods Polska.
Setne urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiają się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. W Polsce marka również będzie aktywna marketingowo.
- Rok 2012 r. rozpoczęliśmy nową reklamą telewizyjną, która promuje zabawę kultowym rytuałem OREO "przekręć, poliż, zamocz" i skupia się na wyjątkowej relacji pomiędzy dzieckiem a ojcem. W kolejnych miesiącach będziemy kłaść duży nacisk na samplingi produktu, by jak najwięcej konsumentów w całym kraju mogło wypróbować rytuał OREO. Fanów z pewnością zainteresuje fakt, że w najbliższym czasie planujemy także dwie duże niespodzianki związane z ciasteczkami. To będzie rok OREO!" - opowiada Magdalena Czesuch.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.