• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mars o 10 proc. chce zwiększyć sprzedaż w Polsce

Mars liczy, że w 2009 r. kolejny rok z rzędu uda mu się zwiększyć sprzedaż w Polsce o ok. 10 proc. - Segmenty rynku, na których działamy, powinny stawić czoła kryzysowi. Historia pokazuje, że nawet jeżeli konsumenci mają problemy finansowe, to w pierwszej kolejności rezygnują z dużych wydatków - mówi Rzeczpospolitej Jarosław Świgulski, dyrektor generalny Mars Polska.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 28-11-2008, 06:13
Mars o 10 proc. chce zwiększyć sprzedaż w Polsce

W 2008 r. obroty Mars Polska wyniosą 1,3 mld zł. Będą ok. 4 proc. wyższe niż przed rokiem. Sprzedaż netto firmy na rynku krajowym zwiększy się niemal o 10 proc., do 800 mln zł. - Naszym celem jest utrzymanie podobnej dynamiki w 2009 r. - mówi Świgulski.

Łączne przychody Mars Incorporated w Polsce sięgną w tym roku 2,6 mld zł. Niemal 200 zł przypadnie na spółkę Royal Canin, kolejne 1,1 mld zł na przejętą w tym roku przez koncern firmę Wrigley, lidera rynku gum do żucia. Wiadomo już, że Wrigley pozostanie oddzielną spółką.

Na początku 2009 r. powinny zakończyć się ostatnie inwestycje w otwartym w tym roku podkrakowskim zakładzie spółki Royal Canin. Budowa fabryki karmy dla zwierząt kosztowała do tej pory 45 mln euro. - W najbliższym czasie nie planujemy tak dużych projektów. Nasze roczne wydatki na cele inwestycyjne będą w najbliższych latach wynosić nie więcej niż kilkadziesiąt mln zł rocznie - wyjaśnia szef Marsa. Firma będzie inwestować głównie w umacnianie pozycji swoich marek.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!