• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Maspex pozyskał nową gwiazdę sportu. Mamed Khalidov będzie promował napój Tiger

W tym tygodniu w w największych stacjach telewizyjnych ruszy nowa reklama napoju energetyzującego Tiger. Jej twarzą został Mamed Khalidov - pierwszy i aktualny międzynarodowy mistrz federacji KSW w wadze półciężkiej - najlepszy zawodnik MMA w Polsce i jeden z najlepszych na świecie.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2012, 13:40
Maspex pozyskał nową gwiazdę sportu. Mamed Khalidov będzie promował napój Tiger
Fot. Maspex

A wszystko zaczęło się w lutym 2012 roku, kiedy marka Tiger nawiązała współpracę z Federacją KSW.  

- Osobiście uczestniczyłem w wyborze Mameda Khalidova do udziału w najnowszej kampanii reklamowej. To jest prawdziwy sportowiec, prezentuje spektakularny styl walki i prawdziwą sztukę boksu. Poza tym zaczynał podobnie jak ja - siłą napędową były marzenia o sukcesie. Dodatkowo ma dużo dobrej energii, dlatego tak dobrze wpisuje się w klimat Tigera - komentuje Dariusz "Tiger" Michalczewski.

- Skuteczność, energia, dynamizm, ale także spryt i inteligencja, które w efekcie prowadzą do zwycięstwa - to cechy Mameda Khalidova pasujące do marki Tiger. Reklama jest wyjątkowa, bo bazuje na prawdziwych emocjach, które dla marki Tiger są bardzo ważne. Myślę, że udało się nam wspólnie z KSW i telewizją Polsat zrobić unikalną i niestandardową rzecz -  powiedziała Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej, Grupa Maspex Wadowice.

Mamed Khalidov to kolejna już gwiazda sportu, która promuje napoje energetyzujące. Przypomnijmy, niedawno ruszyła wielka kampania reklamowa marki Black należącej do FoodCare, której twarzą został Mike Tyson.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Puszkomen 2012-06-06 15:20:17

    No i co z tego jak ten napój jest jaki jest.Nawet Kliczko by nie pomógł.Tylko wersja mango,której praktycznie nie ma w sklepach sie wyróżnia na plus.

    Odpowiedz
  • Hell 2012-06-07 09:42:48

    HEHEHE.To już wielki michalczewski nie wystarcza do promocji tigera?Teraz wszyscy widzą,że michalczewski nie ma i nie miał nic wspólnego z sukcesem marki Tiger.Teraz maspeks tylko żeruje na tym co wypracowała firma Food Care.W jakim ja kraju żyję?...

    Odpowiedz
  • Marketerzy z Maspex nie popisali się 2012-06-07 10:39:43

    Podróba Tysona, brawo marketing Maspex.

    Odpowiedz
  • kaja 2012-06-07 16:07:20

    Bardzo dobry wybór i uważam ze wyjdzie to na plus.

    Odpowiedz
  • blanka 2012-06-10 12:54:15

    Mnie sie podoba jak wypadł w tej reklamie i przyznaje ze jednak przekonał mnie do zakupu.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!