• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Maspex: Rynek energetyków może osiągnąć w tym roku 5-proc. wzrost

Rynek napojów energetyzujących to nadal bardzo duża kategoria warta około 700 mln zł - imponująca wartość zważywszy na to, że buduje ją praktycznie jeden produkt o zbliżonym smaku. Obserwując, że coraz więcej marek walczy ceną, można spodziewać się, że wolumen będzie wzrastać, ale wartość będzie utrzymywać się na tym samym lub porównywalnym poziomie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dorota Liszka, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2012, 11:04
Maspex: Rynek energetyków może osiągnąć w tym roku 5-proc. wzrost
Fot. Maspex

Jak prognozuje Dorota Liszka, byłoby bardzo dobrze, gdyby rynek osiągnął 5-proc. wzrost w tym roku. - Będzie to dobre dla wszystkich uczestników rynku - dodaje.

Nasza rozmówczyni zaznacza, że ok. 90 proc. rynku napojów energetyzujących to smak klasyczny, który leży u podstaw segmentu energetyków i pewnie trudno będzie to zmienić. - Nie znaczy to jednak, że nie powinno się szukać sposobów czy innowacji odnośnie samych produktów, ale i w zakresie wariantów smakowych, bo takie działania są dobre dla rozwoju całej kategorii - komentuje menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspeksie.

Przyznaje, że napoje Tiger to zdecydowany lider rynkowy (źródło: AC Nielsen, udział ilościowy głównych marek w rynku energetyków bez produktów private labels, I kwartał 2012). - Jak na lidera przystało marka, która jest bardzo intensywnie wspierana zarówno poprzez mocne kampanie reklamowe i aktywność promocyjną, ale również poprzez działania prosprzedażowe w sklepach, w tym szeroko zakrojone programy skierowane na wzrost rotacji Tigera, których znaczenie w kontekście dotarcia z komunikacją do konsumentów nieustannie rośnie - podsumowuje Dorota Liszka.

Czytaj także:

Prezes Maspeksu: Innowacje są warunkiem dalszego rozwoju naszej grupy

Maspex pozyskał nową gwiazdę sportu. Mamed Khalidov będzie promował napój Tiger

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ktoś 2012-06-13 15:08:53

    Nie ma nic lepszego niż Monster, i ciul z tego że to amerykańska firma. Nie smakuje takimi śkiśnięciami jak 90% takowych napoi i przynajmniej pobudza na długo, a nie jak te przereklamowańce, że budzą tylko w czasie picia i po chwili już człowiek zmęczony...

    Odpowiedz
  • karolka 2012-06-13 15:18:17

    Tiger jest świetny, a nowa reklama z Mamedem bardzo trafiona :)

    Odpowiedz
  • olek 2012-06-26 09:40:09

    Wcale sie nie dziwie skoro teraz w reklamie Tigera mozna zobaczyć Mameda.

    Odpowiedz
  • iwona 2012-06-26 09:42:34

    Taki czas ze wzmacniamy sie takimi napojami, ale ja i tak czesciej wybieram Tigera, bo po prostu lubie

    Odpowiedz
  • anka 2012-07-09 08:59:04

    To całkiem niezły wynik, ale nie dziwie sie skoro do reklamy wzieli Mameda, a ten jednak jest idealna twarza ;)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!