Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Maspex walczy o obecność Tigera na sklepowych półkach, chce, by marka nadal była liderem

Na rynku słychać głosy, że z marką Tiger nic się nie dzieje. "Produkt Maspeksu jest trudno dostępny, w wielu sklepach go nie ma, a jeśli - to gorzej pozycjonowany niż Tiger Black. Nie widać także zapowiadanych akcji marketingowych" - piszą do nas eksperci i konsumenci.

Maspex walczy o obecność Tigera na sklepowych półkach, chce, by marka nadal była liderem
Maspex do tej pory rozszerzył markę Tiger Energy Drink o wersje smakowe, wprowadza napój także na rynki zagraniczne.

- Wszyscy nasi partnerzy handlowi mają w swojej ofercie Tigera na licencji Dariusza Michalczewskiego i go sprzedają. Zaczynamy się już także pojawiać w polskich i zagranicznych sieciach handlowych oraz na stacjach benzynowych. Wiadomo jednak, że wszystko wymaga czasu, bo nie jest to klasyczne wprowadzenie towaru na półki - odpowiada Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu.

Obecnie to wadowicki Maspex może produkować napój Tiger Energy Drink na licencji Dariusza Michalczewskiego. Firmie FoodCare, która przez lata produkowała i promowała czołowy polski energetyk sąd zakazał sprzedaży i reklamy napoju na czas trwania procesu ze znanym bokserem i jego fundacją "Równe Szanse". Ponieważ zakaz dotyczy jedynie producenta, hurtownie i dystrybutorzy nadal wprowadzają do sklepów napój z FoodCare. Dlatego znany bokser rozpoczął batalię o zakazanie sprzedaży także dużym dystrybutorom. Trwają pierwsze rozprawy [na ten temat czytaj więcej: Michalczewski walczy z hurtowniami - sądy zakazują sprzedaży Tigera].

- Zdaję sobie sprawę z tego, że takie spory nikomu nie służą, ale to nie ja rozpocząłem tą walkę, a zostałem do obrony swoich praw zmuszony - twierdzi Dariusz Michalczewski. A sprawa jest na tyle istotna, że dopóki hurtownicy nie wyprzedadzą dotychczas zgromadzonego towaru, nie będą chętni do zakupu nowego napoju.

- Zastaliśmy rynek nasycony produktem poprzedniego licencjobiorcy, który szczególnie przez ostatni okres, celowo starał się jeszcze bardziej zatowarować rynek. Teraz zwracają się do nas dotychczasowi partnerzy FoodCare, którzy chcą mieć naszego Tigera w swojej ofercie, ale w magazynach mają jeszcze duże ilości napojów, które zakupili od FoodCare wcześniej. Z informacji jakie do nas docierają firma FoodCare odmawia przyjęcia towaru, co powoduje trudną sytuację dla tych spółek - dodaje Dorota Liszka.

więcej informacji:

Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Dorota Liszka RSS ALERT    /    Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Bać-Pol RSS ALERT    /    Burn RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    Blow RSS ALERT    /    Hools RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (47)

  • portal cenzuruje 2011-04-13 19:38:31
    Tak,tak.....ale to juz było.
  • cenzor 2011-04-13 20:15:59
    Przynajmniej realnie mówią o konkretach, a nie o bzdurach tak jak ich konkurenci
  • spolem 2011-04-13 20:19:51
    U mnie w sklepie jest, a z kolei Blacka już przestaje być widać
  • golffan 2011-04-13 20:20:55
    No ale jaja z tym Tigerem Woodsem. Wiesław popisał się, ciekawi ile jeszcze razy nas zrobi w bambuko
  • Tiger liderem 2011-04-13 20:24:23
    A ja tam myślę, że ten konflikt tylko rozruszał rynek. Zobaczcie ile nowych marek ostatnio weszło w segment. I dobrze. A Tiger i tak zostanie liderem i tak

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.129.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!