• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Menedżerowie Grupy Żywiec myją lodówki

Kilkuset biurowych pracowników Grupy Żywiec na tydzień zamieniło się rolami z terenowymi przedstawicielami handlowymi, aby poczuć na własnej skórze, jak np. w osiedlowych sklepikach sprzedaje się piwo - czytamy w serwisie wyborcza.biz.
  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 11-06-2011, 12:48

Miejsca pracy zamienili także najwyżsi rangą menedżerowie Żywca na czele z prezesem Xavierem Belisonem, który jest pomysłodawcą całej akcji. Razem z 600 osobami na co dzień zatrudnionymi w działach kadr, finansów czy zakupów wsiedli do samochodów i jeżdżą od sklepu do sklepu. Robią to, co na co dzień armia tysiąca przedstawicieli handlowych, którzy walczą, aby sprzedawało się właśnie żywieckie piwo. Ustawiają butelki piwa na półkach, myją lodówki, przecierają puszki. W sumie odwiedzą 10 tys. punktów sprzedaży.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • tyskie 2011-06-13 18:55:57

    Ile punktów odwiedzają dziennie ?

    Odpowiedz
  • znawca 2011-06-13 19:03:46

    Pewnie ze 3-4, wiecej nie daja rady heheheheheheheheehehe

    Odpowiedz
  • Lob 2011-06-14 15:04:05

    8 to norma

    Odpowiedz
  • Ola 2011-06-14 17:21:58

    Z tego co słyszałam to po 2 sklepach w których myli lodówki dali sobie spokój z resztą klientów, po prostu nie dali rady.

    Odpowiedz
  • Daniel 2011-06-14 22:23:35

    hehehe uśmiałem się na maksa. jak to usłyszałem. i tak to nic nie zmieni.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!