• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mętne soki Słoneczna Tłocznia podbijają sieci handlowe

Gospodarstwo Sadownicze Słoneczna Tłocznia z miejscowości Żmiąca (woj. małopolskie) zwiększa sprzedaż naturalnie mętnych soków tłoczonych i rozwija współpracę z sieciami handlowymi. Obecnie produkty można kupić w Auchan, Tesco i Kauflandzie, a za kilkanaście dni - będą dostępne również w Realu. Toczone są rozmowy z kolejnymi sieciami.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-09-2012, 08:45
Mętne soki Słoneczna Tłocznia podbijają sieci handlowe
fot. Słoneczna Tłocznia

Dzięki intensywnym działaniom marketingowym, sprzedaż soków Słoneczna Tłocznia może sięgnąć w tym roku nawet 2,5-3 mln litrów. Firma myśli o zwiększeniu mocy przetwórczych.

Mimo "złej sławy" z jakiej słyną sieci handlowe, Słoneczna Tłocznia bardzo pozytywnie ocenia dotychczasową współpracę . - Jeśli produkt rotuje, a jego obecność w sieci przynosi obopólne korzyści i zyski, nie ma żadnych problemów na linii producent-sieć. Również płatności regulowane są terminowo - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Wincenty Krzyżak, właściciel gospodarstwa Słoneczna Tłocznia.

Współpracę z sieciami handlowymi rozpoczęto dwa lata temu od rozmów z Auchan i - jak tłumaczy Krzyżak - to było trudne wyzwanie, ponieważ wtedy mętne soki tłoczone nie były w ogóle popularne na polskim rynku. - Nowoczesny model biznesowy stosowany przez Auchan połączony z wysoką jakością soków - tłoczonych ze świeżych owoców i warzyw bez dodatku koncentratu, konserwantów, cukru i wody - zaowocował stałą, dobrze postrzeganą współpraca. Kolejną siecią która uwierzyła w nasze soki był Kaufland, nstąpnie sieć Tesco. Są to sieci, dla których produkt innowacyjny jest nowym wyzwaniem, z którym zmierzają się w sposób wzorcowy - komentuje.

Wincenty Krzyżak przyznaje także, że na razie sieci nie zgłaszają jakiś wygórowanych wymagań jeśli chodzi o asortyment, a firma koncentrować się będzie na produkcji soków pakowanych w pojemniki 3 i 5L. - Nasze soki sprzedawane są w opakowaniach "rodzinnych" i wielu naszych stałych klientów chwali sobie ten rodzaj opakowania. Działamy w niszy i ten segment obecnie nam wystarcza. Tłoczone soki (z jabłek oraz jabłek z dodatkiem innych owoców) pakowane są bezpośrednio w opakowania typu bag-in-box, a następnie w opakowanie kartonowe. Zaletą opakowania jest kranik Vitop który umożliwia wielokrotne dozowanie soku bez dostępu powietrza do wewnątrz, zabezpieczając go przed zepsuciem - dodaje.

Oprócz rozwoju współpracy z sieciami handlowymi, Słoneczna Tłocznia zamierza wysyłać na eksport własne soki. W chwili obecnej niewielkie partie soku wysyłane są w rejon Sankt Petersburga i to właśnie do Rosji firma chciałaby kierować swoje dostawy.

Gospodarstwo Słoneczna Tłocznia pozyskuje główny surowiec, czyli jabłka, z własnego 8-hektarowego sadu. Pozostalą część surowca skupuje w sadowniczym zagłębiu grójeckim, w okolicach Sandomierza jak również w województwie małopolskim. W przypadku owoców miękkich i marchwi, dostawy pochodzą z różnych części kraju.

Czytaj także: Rośnie popyt na mętne soki

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • dobry produkt 2012-09-26 15:23:25

    Naprawdę dobry produkt, strzał w 10 Panie Wincencie. Wsad oraz opakowanie na wysokim poziomie !

    Odpowiedz
  • KIT 2012-09-28 13:39:32

    Cena nieadekwatna do wartości jaką sobą prezentuje sok. Produkt identyczny w jednej z sieci, której tu niewymieniono, kosztuje 3,49 PLN/litr - tłoczony z jabłek, nie z koncentratu. Pomysł ok ,choć nieinnowacyjny, tylko nie wiem czemu my Polacy od nas samych wołamy 50% więcej.

    Odpowiedz
  • sadam 2012-12-17 22:29:11

    Kupiłem z ciekawości w biedronce. Bardzo pozytywne zaskoczenie. Za 5zł/litr otrzymujemy sok nieporównywalnie lepszy od tradycyjnych soków z koncentratu. Polecam.

    Odpowiedz
  • Diego 2013-01-03 21:09:41

    Wszyscy zachwalają a nikt z was nie był przy produkcji w każdym worku jest oprócz soku 1,5 l wody i 0,5 l koncentratu. koszt wyprodukowania wynosi ok. 14 zł. + marża + dostawcy czyli jakieś 20 zł powinien być w sklepie a nie 14.99. Jak chcecie pić dobre soki to pijcie soki Maurera, Bankiewiczów. Tyle mam do powiedzenia.

    Odpowiedz
  • Producent 2013-01-15 10:43:58

    Do Diego: Jestem producentem soków Słoneczna Tłocznia i sam wiem najlepiej co w nich jest. Jeżeli nigdy nie był pan przy produkcji to na jakiej podstawie pisze Pan swoje wyssane z palca komentarze. W każdej chwili może pan zbadać sok pod kątem zawartości w nim wody lub koncentratu. Rozumiem, że był pan obecny przy produkcji soku Maurera lub Bankiewiczów skoro jest Pan tak pewien ich jakości w przeciwieństwie do naszego soku. Następnym razem radziłbym się poważnie zastanowić zanim coś pan napisze

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!