Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Michałki z Wawelu w kampanii TV

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 04-02-2013, 15:01
Na przełomie stycznia i lutego na półkach sklepowych pojawiły się Michałki Kokosowe. Wprowadzenie nowego produktu jest idealną okazją do prezentacji całej rodziny Michałków z Wawelu. Ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 14 lutego 2013 roku i będzie skierowana do miłośników niepowtarzalnego smaku słodkości z Wawelu.

Kampania będzie kontynuacją działań z 2012 roku. Jej wznowienie związane jest m.in. z rozszerzeniem portfolio smakowego cukierków. Do grona Michałków dołączył nowy egzotyczny smak - Kokosowy. Kampania telewizyjna ma na celu zwiększenie rozpoznawalności cukierków, które są liderem rynku w swojej kategorii. Michałki są dostępne już w pięciu w wersjach: Zamkowe, Białe, Pomarańczowe, Kawowe i nowe Kokosowe.

Koncepcję i kreację dla kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja Synertime.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!