Michałki z Wawelu w kampanii TV
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 04-02-2013, 15:01
Kampania będzie kontynuacją działań z 2012 roku. Jej wznowienie związane jest m.in. z rozszerzeniem portfolio smakowego cukierków. Do grona Michałków dołączył nowy egzotyczny smak - Kokosowy. Kampania telewizyjna ma na celu zwiększenie rozpoznawalności cukierków, które są liderem rynku w swojej kategorii. Michałki są dostępne już w pięciu w wersjach: Zamkowe, Białe, Pomarańczowe, Kawowe i nowe Kokosowe.
Koncepcję i kreację dla kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja Synertime.
Powiązane tematy:
-
Wawel nie wypłaci dywidendy za 2021
-
Wawel walczy ze wzrostem kosztów. Producent słodyczy podał wyniki finansowe
-
Wawel: 43,2 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej w 2021
-
Polacy lubią czekoladowe podarunki
-
Finał III edycji akcji marki Wawel i Frisco.pl
-
Branża czekoladowa liczy na udaną końcówkę roku
-
Spożywcze innowacje w listopadzie. 9 ciekawych produktów
-
Wawel wchodzi w nowe kategorie. Croissant z kakaowym nadzieniem w ofercie
-
Świąteczna akcja marki Wawel i Fundacji "Wawel z Rodziną"
-
casualowy piątek
Wawel: Podwyżki cen pewne, bo chodzi o to, aby być nad kreską
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)