Milka rusza z nową kampanią promocyjną
Ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni". Na początku lutego w jednej z warszawskich restauracji miało miejsce niezwykłe wydarzenie. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent", młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Pełne pozytywnych emocji miłosne wyznanie poruszyło nie tylko młodą kobietę, ale również wszystkich gości zgromadzonych tego dnia w restauracji. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera Milki...

Film z oświadczynami, który ma na celu zainspirować Polaków do okazywania uczuć i mówienia „kocham", można zobaczyć na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie www.fioletowastrona.pl, poświęconej najnowszej odsłonie kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni".
W ramach tej kampanii Milka zachęca Polaków do okazywania pozytywnych uczuć, bycia delikatnym, lepszym i milszym wobec innych.
„W ramach akcji Milki chcemy przekonać Polaków, że warto na co dzień okazywać bliskim ciepłe uczucia. Nie muszą to być spektakularne gesty, wystarczy nieco spontaniczności i spojrzenie na świat przez fioletowe okulary. Każdy uśmiech, pocałunek, słowo „kocham", „dziękuję" czy zwyczajne przytulenie drugiej osoby sprawiają, że świat wokół nas staje się lepszy, a my mamy okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury" - powiedział Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka. „Wachlarz pozytywnych uczuć jest ogromny, dlatego tegoroczną kampanię podzieliliśmy na trzy etapy. Podczas kolejnych, pełnych emocji odsłon naszej kampanii - „Kocham Cię", „Dziękuję" i „Przytul", ośmielimy Polaków i zachęcimy ich do wyrażania uczuć i bycia delikatnymi" - dodał Gabriel Olszewski.
W związku ze zbliżającymi się Walentynkami pierwszy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Śmiało, powiedz dziś kocham". W ramach tego etapu zostało przygotowanych wiele atrakcji. Na dedykowanej akcji stronie www.fioletowastrona.pl, internauci mogli przygotować i wysłać bliskim osobom wyznanie miłosne, korzystając ze specjalnego formularza. Wszystkie Walentynki przygotowane przez internautów zostały dostarczone do adresatów
w formie linku do filmu video z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, który pokazał wideokartkę z tekstem wyznania miłosnego, stworzoną przez uczestnika akcji.
„Jak twierdzi moja babcia, imię Bilguun w języku mongolskim oznacza <>. Okazywanie pozytywnych emocji i mówienie czułych słów mam we krwi. Dlatego udział w kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni" to coś dla mnie! - powiedział Bilguun Ariunbaatar, który relacjonuje Milkowe wydarzenia.
Ale to dopiero początek atrakcji, bowiem etapy „Dziękuję" i „Przytul" będą przynosiły kolejne niespodzianki! O wszystkich wyzwaniach do jakich inspirować będzie Milka, wspominać będziemy na antenie RMF FM, ale także w Dzień Dobry TVN.