Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Milka rusza z nową kampanią promocyjną

Ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni". Na początku lutego w jednej z warszawskich restauracji miało miejsce niezwykłe wydarzenie. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent", młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Pełne pozytywnych emocji miłosne wyznanie poruszyło nie tylko młodą kobietę, ale również wszystkich gości zgromadzonych tego dnia w restauracji. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera Milki...

Milka rusza z nową kampanią promocyjną
Ruszyła kampania Milki „Śmiało, bądźmy delikatni"

Film z oświadczynami, który ma na celu zainspirować Polaków do okazywania uczuć i mówienia „kocham", można zobaczyć na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie www.fioletowastrona.pl, poświęconej najnowszej odsłonie kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni".

W ramach tej kampanii Milka zachęca Polaków do okazywania pozytywnych uczuć, bycia delikatnym, lepszym i milszym wobec innych.
„W ramach akcji Milki chcemy przekonać Polaków, że warto na co dzień okazywać bliskim ciepłe uczucia. Nie muszą to być spektakularne gesty, wystarczy nieco spontaniczności i spojrzenie na świat przez fioletowe okulary. Każdy uśmiech, pocałunek, słowo „kocham", „dziękuję" czy zwyczajne przytulenie drugiej osoby sprawiają, że świat wokół nas staje się lepszy, a my mamy okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury" - powiedział Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka. „Wachlarz pozytywnych uczuć jest ogromny, dlatego tegoroczną kampanię podzieliliśmy na trzy etapy. Podczas kolejnych, pełnych emocji odsłon naszej kampanii - „Kocham Cię", „Dziękuję" i „Przytul", ośmielimy Polaków i zachęcimy ich do wyrażania uczuć i bycia delikatnymi" - dodał Gabriel Olszewski.

W związku ze zbliżającymi się Walentynkami pierwszy etap kampanii odbywa się pod hasłem „Śmiało, powiedz dziś kocham". W ramach tego etapu zostało przygotowanych wiele atrakcji. Na dedykowanej akcji stronie www.fioletowastrona.pl, internauci mogli przygotować i wysłać bliskim osobom wyznanie miłosne, korzystając ze specjalnego formularza. Wszystkie Walentynki przygotowane przez internautów zostały dostarczone do adresatów
w formie linku do filmu video z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, który pokazał wideokartkę z tekstem wyznania miłosnego, stworzoną przez uczestnika akcji.

„Jak twierdzi moja babcia, imię Bilguun w języku mongolskim oznacza <>. Okazywanie pozytywnych emocji i mówienie czułych słów mam we krwi. Dlatego udział w kampanii „Śmiało, bądźmy delikatni" to coś dla mnie! - powiedział Bilguun Ariunbaatar, który relacjonuje Milkowe wydarzenia.

Ale to dopiero początek atrakcji, bowiem etapy „Dziękuję" i „Przytul" będą przynosiły kolejne niespodzianki! O wszystkich wyzwaniach do jakich inspirować będzie Milka, wspominać będziemy na antenie RMF FM, ale także w Dzień Dobry TVN.

więcej informacji:

Kraft Foods RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!