Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Na polskim rynku herbaty trwa ostra walka o klientów

Konkurencja na polskim rynku herbat to efekt rozdrobnienia branży i stopniowego nasycenia rynku, ktore wartość szacuje się na 1,4 -1,5 mld zł. Eksperci twierdzą, że rywalizację przetrwają najbardziej aktywne firmy, których oferta będzie rozwijać cały rynek i będzie innowacyjna - informuje Rzeczpospolita.

Na polskim rynku herbaty trwa ostra walka o klientów
Herbatę sprzedaje w Polsce około 25 firm

Według danych Nielsena od lutego 2010 roku do stycznia 2011 r. Polacy kupili ok. 23,6 mln kilogramów herbaty, czyli o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Wartość sprzedaży skurczyła się o 0,2 proc.

Jak informuje Rzeczpospolita trzy marki mają ponad 5 proc. udział w polskim rynku herbat w ujęciu ilościowym. To Saga i Lipton, marki należące do koncernu Unilever. Na trzeci miejscu jest Minutka należąca do Mokate. Największi producenci walczą najintensywniej o segment ekonomiczny.

Mokate chce również powalczyć o segment premium, w którym silną pozycję ma Lipton. O segment premiumwalczy także herbata Irving sprzedawana przez spółkę Amber Spark, wydzielonej z firmy Kamis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Unilever RSS ALERT    /    Saga RSS ALERT    /    Lipton RSS ALERT    /    Mokate RSS ALERT    /    Amber Spark RSS ALERT    /    Kamis RSS ALERT    /    Irving RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!