Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Na rynek wraca marka Extra Żytnia

Polmos Bielsko-Biała reaktywuje brand Extra Żytnia Retro. Wódka ma według producenta budzić sentyment. Obok fiata 125p czy aparatu Zorka 5, Extra Żytnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli epoki PRL.

Nowa odsłona dobrze znanej marki to marketingowe działanie producenta. Butelka Extra Żytniej Retro jest identyczna jak ta, która jako pierwsza wypełniona wódką Extra Żytnią zjechała z taśmy produkcyjnej w ubiegłym wieku. Marka przetrwała burze, przemiany ustrojowe a dziś możemy oglądać ją w tej wyjątkowej limitowanej odsłonie. Jeśli dodamy do tego dbałość o składniki i poszczególne etapy produkcji, to atrybutem Extra Żytniej Retro jest niewątpliwie najwyższa jakość produktu.

W drugiej połowie minionego wieku Extra Żytnia plasowała się wysoko w świadomości Polaków. Towarzyszyła im w uroczystościach rodzinnych, spotkaniach firmowych i celebrowaniu okazji, w których tradycyjnie alkohol pojawia się na stołach. Dzisiaj Extra Żytnia Retro jest wspomnieniem czasów wartości i tradycji, czystej nieprzetworzonej żywności a także zdrowych i naturalnych produktów. Ubiegłoroczny złoty medal przyznany Extra Żytniej w międzynarodowym konkursie Monde Selection a także srebrny medal w konkursie Vodka Masters 2010 potwierdzają najwyższą klasę produktu i wszystkie atrybuty dobrej wódki czystej. Wyjątkowe walory smakowe Extra Żytnia zawdzięcza połączeniu górskiej wody i czterokrotnie destylowanego spirytusu.

Oldschool'owy design butelki Extra Żytniej Retro, przypomina o korzeniach wódki i zwraca uwagę na jej niebanalną historię od początku związaną z dbałością o najważniejsze walory czystego alkoholu. Producent Polmos Bielsko-Biała chce przywrócić dawną popularność tego trunku, przywołując czar dawnych wspomnień zwraca uwagę na Extra Żytnią Retro jako markę, która idąc z duchem czasu nie gubi po drodze swoich wartości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polmos Bielsko-Biała RSS ALERT    /    Extra Żytnia RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • ja 2012-02-01 22:52:22
    Ble, ble, ble- jednym słowem- pardon-rzygać sie chce!
  • Koneser 2012-12-25 20:27:53
    Piłem tą nową żytnią .. Dawno się tak nie strułem .. dla porównania wypiłem litr sobieskiego niedawno i sie trzymałem, nie miałem kaca. Po połowce tej wódki na mniej więcej taki sam pełny żołądek wymiotowałem. Na następny dzień kac trzymał mnie do 20! . Masakra odradzam picia tej wódki . W smaku o wiele gorsza niż Sobieski. Porównywalna z obcenym zepsutym Bolsem.
  • PodporucznikMaślanka 2013-01-14 17:09:56
    A jak dla mnie odgien w szopie. Wodka ta wchodzi bez popitki, zero kaca na drugi dzien. Piłem z 3 różnych sklepów i zawsze byłem zadowolony. Ja gorąco polecam. Lepszej dawno nie piłem. Co do sobieskiego to troszkę wykreca przy piciu. Po żytniej tego nie odczułem. Co do Bolsa sie zgadzam. Następną w kolejce popsutych wódek jest krupnik. Smakuje jak aceton :)
  • Michał 2013-05-08 23:22:00
    bardzo smaczna wódka, wyważona między delikatnością wody (jak w Finlandii) a ostrzem kłosa żyta. Polecam!
  • Piotr 2013-06-16 08:12:02
    Piłem Żytnia rewelka po niej piliśmy Finlandie masakra .Żytnia to niebo w gębie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!