Jeśli na liście użytkownika Listonic znajdą się produkty, które Carrefour oferuje w okazyjnych cenach, aplikacja pokaże odpowiednie informacje. Co więcej, pełną ofertę sklepu można przeglądać w telefonie komórkowym, promocyjne produkty podzielone są na kategorie odpowiadające ułożeniu produktów na sklepowych półkach.

Z aplikacji Listonic korzysta już ponad 160 tysięcy osób, głównie dobrze zarabiających z dużych miast, w wieku 25-34 lata. Dzięki współpracy Listonic i Carrefour najlepsze promocje sklepu docierają do nowych odbiorców, którzy na ogół nie przeglądają gazetek z promocjami. Oferta promocyjna prezentowana jest w przystępnej formie, dopasowanej do mobilnego kanału komunikacji oraz wymagań grupy docelowej.

Nowością jest możliwość przeglądania tylko wybranych kategorii produktów a nie całej gazetki promocyjnej.

Carrefour prezentuje ofertę w aplikacji Listonic wraz ze sklep Real i Delikatesami Alma.