Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Nestlé Nespresso zwiększyła sprzedaż o 22 proc.

Spółka Nestlé Nespresso SA zakończyła 2009 r. sprzedażą w wysokości 2,77 mld CHF. Jednocześnie wielkość sprzedaży wzrosła o 22 proc. Tym samym Nespresso pozostaje najszybciej rozwijającą się światową marką w Grupie Nestlé - w latach 2000 - 2009 średni wzrost spółki był na poziomie 30 proc. Także w 2010 r. spółka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę sprzedaży.

Nestlé Nespresso zwiększyła sprzedaż o 22 proc.

W 2009 r. spółka rozbudowała sieć punktów sprzedaży do ponad 190 butików, a także wprowadziła na rynek zupełnie nową linię ekspresów CitiZ. Ponadto, liczba klientów zrzeszona w Klubie Nespresso po raz pierwszy przekroczyła siedem milionów.

Zdaniem dyrektora generalnego Nestlé Nespresso Richarda Girardota, w tak trudnym pod względem ekonomicznym roku motorem napędowym wzrostu pozostała jakość i innowacyjne rozwiązania spółki.

- Wynik finansowy jaki firma Nespresso osiągnęła w 2009 roku jest dla nas odzwierciedleniem zaufania, jakim klienci darzą naszą markę, szczególnie w obliczu trudnych warunków ekonomicznych panujących na wszystkich rynkach - powiedziała Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska.

Rok 2009 wiąże się również z wprowadzeniem programu EcolaborationTM, dzięki któremu zrównoważony rozwój staje się centralnym elementem wszystkich obszarów działalności Nespresso. Nowa inicjatywa ma zagwarantować przyszły wzrost i rozwój przy jednoczesnym poszanowaniu dla środowiska naturalnego oraz ochronie zasobów naturalnych naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach.

W 2010 r. Nespresso planuje wzrost na poziomie wyrażonym dwucyfrową liczbą oraz chce przekroczyć wyniki sprzedaży na poziomie 3 mld CHF. Firma rozbuduje ogólnoświatową sieć punków sprzedaży o kolejne 30 ekskluzywnych butików, z których najważniejsze powstaną w Brukseli, Monachium, Miami i Nowym Jorku (Soho). Ponadto, marka planuje ekspansję na nowe rynki, takie jak Szanghaj (Chiny), a także Kapsztad czy Johannesburg (Afryka Południowa) - będą to pierwsze butiki Nespresso w Czarnej Afryce.

Jedną z innowacji 2010 roku będzie także wprowadzenie nowego ekspresu - najbardziej kompaktowego z dostępnych obecnie na rynku.

Jako uzupełnienie tych działań Nespresso podniesie poziom świadczonych usług, gwarantując satysfakcję konsumentów zrzeszonych w Klubie Nespresso. W związku z tym, firma wprowadzi nowy model obsługi klienta wśród wszystkich trzech kanałów dystrybucji oraz w punktach kontaktu z klientami.

- W 2010 r. marka Nespresso wkracza absolutnie przygotowana na utrzymanie średniego wzrostu na przestrzeni dekady na poziomie 30 proc. - skomentował powyższe działania R. Girardot.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nespresso RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!