• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nestle promuje zdrowie dodając do każdego produktu Kompas Żywieniowy

KOMPAS ŻYWIENIOWY Nestlé oraz oznaczenie GDA są elementami nowej strategii firmy Nestlé Promującej Dbanie O Zdrowie, Prawidłowe Odżywianie oraz Dobre Samopoczucie Konsumentów. Według przedstawicieli firmy, KOMPAS ŻYWIENIOWY pomaga zapoznać się z dokładnym składem produktów i podpowiada, jak odżywiać się smacznie i zdrowo.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 27-11-2008, 10:57

Nestlé zapewnia, że jako jedyna firma przygotowała unikalny system - KOMPAS ŻYWIENIOWY®, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można zaplanować, co zjeść, by mieć dobre samopoczucie i dostarczyć organizmowi potrzebnych składników odżywczych.

Znajdujący się na opakowaniach produktów KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera m.in. oznakowanie GDA (Guideline Daily Amount - Wskazane Dziennie Spożycie). Oznakowanie to zostało zaprojektowane, aby ułatwić konsumentom wykorzystanie informacji na temat żywienia, umieszczanych na opakowaniach. 

Poszczególne produkty mogą zawierać dodatkowo informacje o zawartości m.in. błonnika, sodu, cukrów oraz nasyconych kwasów tłuszczowych. Oprócz tabeli wartości odżywczych, KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé zawiera jeszcze trzy pola: "Warto wiedzieć", "Warto zapamiętać" oraz "Warto porozmawiać". Ramka "Warto wiedzieć" zawiera informacje żywieniowe dotyczące danego produktu Nestlé. Mogą to być wiadomości na temat składników odżywczych zawartych w produkcie, jak również jego wpływu na zdrowie. W polu "Warto zapamiętać" znajdziemy informacje i porady dotyczące żywienia i zdrowego stylu życia oraz sposobu komponowania zbilansowanej diety z wykorzystaniem danego produktu Nestlé. Natomiast pole "Warto porozmawiać" zawiera dane kontaktowe do Serwisu Konsumenta Nestlé.

Nestlé chce stać się również wiarygodnym partnerem żywieniowym dla konsumentów. - Przyjęcie tej strategii idzie w parze z zauważalnymi trendami światowymi, z których wynika, że konsumenci coraz bardziej dbają o swoje zdrowie i dobre samopoczucie, a także z ich rosnącą świadomością żywieniową i zmieniającymi się w związku z tym oczekiwaniami - zapewniają prezdstawiciele Nestlé.

Oznakowanie GDA zostało opracowane przez Europejską Federację Producentów Żywności przy współudziale największych firm spożywczych w Europie, w tym Nestlé.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!