• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych

Tomasz Kulikowski, redaktor naczelny "Magazynu Przemysłu Rybnego" opublikował na łamach swojego czasopisma "list motywacyjny", w którym prosi o przyjęcie do pracy w ARiMR. Wymienia w nim szereg swoich "zalet", takich jak: podejrzliwość, "przekonanie, że każdy potencjalny beneficjent, a zwłaszcza organizacje rybaków i hodowców ryb, chcą promować ryby i organizować konferencje naukowe jedynie w celu bogacenia się i defraudowania środków publicznych".
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2010, 14:35

Kulikowski podkreśla, że jest osobą "bezkompromisową, która nie będzie ulegać naciskom beneficjentów na szybkie rozpatrywanie wniosków", a także "przedkładającą ponad akty normatywne i akty stosowania prawa wewnętrzne instrukcje i procedury".

"To tylko kilka z wymienionych przez Pana zalet, które mają świadczyć o przydatności do pracy w naszej Agencji. Część z nich udało się nawet zweryfikować" - odpowiada redaktorowi "Magazynu Przemysłu Rybnego" Marek Kassa, rzecznik prasowy ARiMR na internetowej stronie Agencji.

"Wiadomo, że temat promocji ryb jest Panu szczególnie bliski i że jest Pan nim "żywotnie" zainteresowany. Wszakże nasi przedstawiciele byli na targach "Polfish" podczas zorganizowanej przez Pana konferencji. Pamiętają doskonale, że uczestnictwo w niej było płatne mimo, iż konferencja ta miała wielu sponsorów. Jakież było więc zdziwienie w ARiMR, kiedy trafił do nas wniosek o jej dofinansowanie. Nie można pracownikom Agencji zarzucać złych zamiarów i niechęci do wnioskodawców, w przypadku gdy (jak się okazało słusznie) uznali, że zgodnie z prawem unijnym konferencja finansowana przez sponsorów oraz ze składek jej prelegentów poprzez wpisowe, nie może też uzyskać dofinansowania z PO RYBY 2007 - 2013" - twierdzi Marek Kassa.

"Zostało to dokładnie sprawdzone w Brukseli i stanowisko Komisji Europejskiej jest w tej sprawie jednoznaczne. Nie można promować produktów rybołówstwa z wykorzystaniem marek handlowych, co właśnie miało miejsce w tym przypadku. Podkreślam, że jest to stanowisko Komisji Europejskiej, a nie wewnętrzna instrukcja czy procedura ARiMR. Jesteśmy zobowiązani do stosowania się do takich zaleceń i nie ma z tym nic wspólnego ani nasza zapalczywość, ani dociekliwość ani inne określenia, którym w swoim felietonie nadał Pan niezwykle pejoratywny wydźwięk" - tłumaczy dalej.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!