• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nowa butelka Wyborowej musi zapracować na sukces

Wierzymy, że dzięki nowej butelce sprzedaż Wyborowej urośnie w tym roku o co najmniej 5 proc., co przy malejącym od dłuższego czasu popycie na wódki premium, będzie można uznać za duży sukces - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa SA.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2012, 14:28
Nowa butelka Wyborowej musi zapracować na sukces
W środku: Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa SA
- Jak ocenia Pan stan polskiego rynku wódki?

- Wbrew tendencji spadkowej segmentu premium, notującego dwucyfrowy spadek, Wyborowa od stycznia bieżącego roku ma coraz lepsze wyniki sprzedaży. Pierwsze 4 miesiące sprzedaży tego roku zakończyła z wynikiem wyższym niż rok temu. Właśnie teraz, kiedy oczy całego świata skierowane są na Polskę i odwiedzą nas tysiące gości z zagranicy, nadszedł idealny moment na zmianę opakowania.


- Wyborowa ma nową butelkę...


- Nowa butelka miała swoją premierę 31 maja. Na półkach sklepowych pojawi się w ciągu 10 dni. Inspirowana jest promieniami światła, które przywodzą na myśl podświetlone nocą najznakomitsze budowle, mosty czy stadiony sportowe. Butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. Jak przystało na 100 proc. polską wódkę, nowe opakowanie zaprojektowała znana i ceniona grupa polskich designerów. To nowoczesny, wręcz pionierski wymiar designu na miarę wódki Wyborowa. Na przełomie sierpnia i września w nowym opakowaniu będzie także sprzedawać trzy odmiany smakowe Wyborowej wprowadzone na rynek pod koniec 2011 roku.

- Jakie są oczekiwania w związku ze zmianą butelki?

- Wierzymy, że dzięki nowej butelce sprzedaż Wyborowej urośnie w tym roku o co najmniej 5 proc., co przy malejącym od dłuższego czasu popycie na wódki premium, będzie można uznać za duży sukces. Jesteśmy gotowi do walki o pozycję lidera segmentu premium na polskim rynku wódki.

- Jakie inwestycje związane z marketingiem marki Wyborowa planuje Pan na najbliższy okres?

- Nowa butelka musi zapracować na swój sukces. Przygotowaliśmy jej bardzo ambitny plan działań na najbliższe miesiące. Nowej butelce towarzyszyć będzie największe od lat wsparcie w punktach sprzedaży, innowacyjne materiały POSM, programy wizualizacyjne i mega-ekspozycje w dużych halach. Również wsparcie w Internecie, w tym na największym fan page'u wódczanym Wyborowa Polska oraz na nowej stronie internetowej www.wyborowa.pl.

- Jak wygląda w tej chwili rozpoznawalność marki Wyborowa na świecie?

- Wyborowa zdobyła serca nie tylko Polaków, ale także konsumentów na całym świecie. To marka - ikona, obecna na ponad 90 światowych rynkach. Za granicą synonimem Polski, polskiej tradycji i jakości jest niewątpliwie Wódka Wyborowa. Nowa butelka ma wzmocnić pozycję na jej głównych rynkach eksportowych, czyli w Meksyku, Francji, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Nową butelką zadebiutujemy na nowych, perspektywicznych obszarach takich, jak Afryka, gdzie wódka staje się coraz bardziej popularna.

- Czy po zmianie butelki zmieni się też cena Wyborowej?

- Cena pozostaje bez zmian.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ja 2012-06-06 18:34:42

    Dobrze, że pod zdjęciem jest informacja, że Pan Dyrektor jest w środku, bo nie zgadłem...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!