• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nowa globalna kampania reklamowa koncernu PepsiCo

Amarykański producent napojów, koncern Pepsi ogłosił launch kampanii footballowej inspirowanej tematyką afrykańską. Globalna kampania jest firmowana przez ośmiu najlepszych piłkarzy świata: Lionela Messi, Thierrego Henry, Franka Lamparda, Ricardo Kake, Fernando Torresa, Didiera Drogbę, Michaela Ballacka i Andreę Arshavina.
  • Autor: pr
  • Data: 19-04-2010, 11:14

 

Akcja jest rozwinięciem hasła "Orzeźwiaj świat", która ma zachęcać młodych do wywierania pozytywnego wpływu na otaczającą ich rzeczywistość. Kluczowe elementy tej innowacyjnej kampanii zaprojektowano tak, by angażowały fanów footballu i umożliwiały im wprowadzanie pozytywnych zmian na kontynencie afrykańskim.

Soundtrack do nowej kampanii - piosenka „Oh Africa" - została stworzona w równie innowacyjny sposób jak sama reklama, a część zysków z jej sprzedaży zasili fundusz wspierający młodych Afrykańczyków i pomoże wyrównywać ich życiowe szanse. Chwytający, energetyczny piłkarski hymn połączył siły szesnastu młodych, wschodzących artystów z całego świata, w tym Ramonę Rey reprezentującą Polskę, multi-platynowego artysty Akona i nominowanej do Grammy Keri Hilson.

Fani piłki nożnej będą mieli okazję zaangażować się w kampanię składając wizytę w wirtualnym świecie footballu Pepsi. Będą oni mieli dostęp do unikalnych platform z grami, które pozwolą im wziąć udział w pięciu rozgrywkach. Każda z nich przeniesie ich krok po kroku w świat ich piłkarskich bohaterów - od piłkarza amatora do footballowej super gwiazdy. Digitalowe elementy wspierające kampanię wykonano przy użyciu najnowszych technologii.

Bartłomiej Szmaj, marketing manager kategorii carbonated soft drinks w Pepsi-Cola General Bottlers skomentował: - W naszej kampanii "Orzeźwiaj Świat" zwracamy uwagę na potrzeby dzisiejszych konsumentów - pokolenia pełnego pasji, celów i kreatywności. Oni chcą i mogą mieć wpływ na otaczający ich świat. Używając naszej najlepszej platformy promocyjnej - piłki nożnej - łączymy się z fanami na całym świecie. Po pierwsze wzbudzamy w naszych konsumentach niezrównaną pasję gry w piłkę. Po drugie, w zabawnym i angażującym stylu, umożliwiamy im wywarcie pozytywnego wpływu na świat. Dodatkowo, poprzez współpracę z fundacją Didiera Drogby oraz Konfidence Foundation Akona chcemy sprawić by konsumenci uznali kampanię za jeszcze bardziej inspirującą i angażującą.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!