Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nowa kampania marki Carlsberg

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-03-2013, 09:55
Carlsberg ponownie testuje odwagę w nowej kampanii online. Tym razem próbie poddano odwagę kumpli, którzy zdecydowali się pomóc przyjacielowi ze swojej ekipy.

Film pokazuje prawdziwe zachowania i emocje ludzi chcących pomóc kumplowi, który wpadł w zainscenizowane tarapaty.

Uczestnicy testu w środku nocy otrzymują telefon z prośbą o wyciągnięcie z problemów kumpla, który właśnie przegrywa w pokera. Aby go ocalić, muszą błyskawicznie doręczyć 300 euro pod bardzo podejrzany adres. Jednak dostarczenie pieniędzy to tylko preludium do mrożących krew w żyłach wydarzeń. Na miejscu, ku zaskoczeniu wyrwanych ze snu bohaterów, okazuje się bowiem, że za problemem kumpla stoi azjatycka mafia.

Zadając pytanie „Co jesteś w stanie zrobić w imię przyjaźni?" Carlsberg pokazuje, że odwaga aby pomóc kumplom ze swojej ekipy zasługuje na nagrodę. Tym samym film wpisuje się w globalne pozycjonowanie marki wyrażone hasłem „Dałeś radę. Za to należy się Carlsberg" - mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager Marek Międzynarodowych Carlsberg Polska.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • milanos 2013-03-27 22:54:44

    Chyba warto jeszcze podać link do reklamy bo jest niesamowita;) Nie da rade wrzucić tu linka więc wpiszcie sobie w youtube "dałbyś radę?"

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!