• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nowa kampania marki Żywiec

Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową pt.: "Polski apetyt na życie”, której celem jest zaprezentowanie otwartej, bardziej optymistycznej, dynamicznej i odważnej wizji marki. Odświeżony sposób myślenia o niej zaprezentowano w spocie telewizyjnym.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 16-11-2012, 11:34

Marka Żywiec towarzyszy Polakom od 156 lat. Przez cały ten czas była świadkiem zmian, jakie zachodzą nie tylko w kraju, ale przede wszystkim w ludziach. Na przestrzeni ostatnich dekad przeszliśmy znaczącą przemianę - staliśmy się bardziej otwarci, zdecydowani, głodni wrażeń, zaczęliśmy szukać nowości, wyznaczać sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizować. Jednocześnie pozostaje w nas to, co dla Polaków specyficzne - upór, zaradność, ciągła chęć doskonalenia, ale też przekora, dystans i poczucie humoru. Jacy jesteśmy obecnie? Zawsze znajdujemy rozwiązanie, cieszymy się ze zwycięstw, przekuwamy porażki w sukcesy, patrzymy w przyszłość. Definiując siebie na nowo, nie zapominamy o korzeniach i tradycji. Być może jesteśmy pełni sprzeczności, ale dzięki temu jesteśmy w ciągłym ruchu i chcemy się dalej rozwijać. Na pewno mamy duży apetyt na życie.

Właśnie o współczesnych Polakach jest nowy spot marki Żywiec. Obserwujemy w nim zwykły dzień z życia kilku osób. Widzimy kogoś na zakupach, w pracy, na urlopie, w drodze na imprezę. Krótkie sceny starają się uchwycić charakter myślenia, działania, sposobu spędzania czasu przez aktywnych i pełnych ochoty na ciekawe życie ludzi.

- Żywiec jak żadna inna marka może komentować przemiany zachodzące w codzienności Polaków. Rozumie, w jakim kierunku podążają i chce im towarzyszyć. Optymizm, otwartość, innowacyjność i energia wyzwalająca się w naszym społeczeństwie nie mogą zostać niezauważone. Nowa twarz marki Żywiec to wyraz potrzeby stałej naturalnej obecności w życiu naszych konsumentów. To również forma podziękowania za ich odwagę upór i konsekwencję w pozytywnym kształtowaniu rzeczywistości - wyjaśnia Wojciech Bogusz, marketing manager marki Żywiec.

Celem prowadzonych działań jest umocnienie wizerunku marki Żywiec jako najlepszego polskiego piwa premium, towarzyszącego Polakom od ponad 150 lat. Jednocześnie zadaniem kampanii jest dodanie marce optymizmu, dynamizmu i świeżości, również poprzez odwołanie się do młodszych konsumentów, którzy w znacznym stopniu definiują, jaki jest nowoczesny Polak. Nie oznacza to jednak rezygnowania z wartości, które do tej pory Żywcowi przyświecały. Odwołanie się do tradycji, duma z korzeni i świadomość pochodzenia jest równie ważna dla marki, jak i współczesnego Polaka, ponieważ polska tożsamość jest określana także przez dotychczasowe osiągnięcia.

Zwracanie się do nowych konsumentów można było zaobserwować już w czasie tegorocznej edycji Męskiego Grania oraz podczas akcji „Pokaż język". Spot prezentujący polski apetyt na życie jest pierwszą odsłoną zmian, jakie przedstawi marka Żywiec.

Kampania reklamowa będzie realizowana w kluczowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Rozpocznie się 19 listopada. Strategię komunikacji oraz kreacją spotu przygotowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope. Spot wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!